1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. פרסום ושיווק

שקט בלוחות המודעות • גם ביתר עשתה סדר

חסל סדר הדבקות פרועות, תגרות מדביקים ומודעות המתחלפות כל שעה • במכרז שערכה עיריית ביתר עילית וגובה על-ידי בית הדין הרבני זכה 'פרסום גיל' • איך זה עובד?
Print שמואל קליין, בחדרי חרדים , כ"ב אייר תשע"א 26/05/2011 16:36

הלוחות הישנים יוחלפו בחדשים. צילום: מנחם הלוי הלוחות הישנים יוחלפו בחדשים. צילום: מנחם הלוי

ערוץ הפרסום על לוחות מודעות מפותח מאוד בציבור החרדי וכמעט אין חבילת פרסום שלא כוללת בתוכה פרסום באפיק זה.

כמותם המוגבלת של לוחות מודעות לעומת ביקושים עצומים להדבקת מודעות מסוגים שונים גורמת באופן קבע לחיכוכים בין מדביקים ולמלחמה על כל פיסת לוח. אורך חייה הממוצע של מודעה בערים ללא פיקוח עומד על יום אחד בערך. מצב עניינים זה הפך את הצורך בהסדרת הפיקוח על לוחות המודעות לדחוף ביותר.

ואכן, מהלך זה של החכרת הזיכיון להדבקת מודעות רחוב על ידי הרשות המוניציפאלית הולך וצובר תאוצה בארץ. מודלים מוצלחים הוכיחו שהשירות לגוף המפרסם עולה עשרת מונים בערכו כשהעבודה נעשית על ידי זכיין. המחיר אמנם קצת עולה, אך התמורה משודרגת לרמה אחרת לחלוטין.

על לוחות תקינים ומתאימים מודבקת כל מודעה במקום הולם ונשארת שם למשך שלושה ימים לפחות. מהפך של ממש לעומת המצב הקודם שבו קרה גם שסדרת מודעות בעיר שלימה כוסתה תוך שעה. שלא לדבר על הרווח המיידי לרשות המקומית החוסכת לעצמה מאבקים בלתי נגמרים עם מדביקים פיראטיים המשחיתים את פני העיר השכם והערב.

אזרחי העיר נהנים אף הם מיכולת לפרסם את עסקיהם גדולים כקטנים בכל פורמט שיבחרו ללא חשש שמודעותיהם יכוסו תוך שעות מספר. איכות החיים הכללית משתפרת פלאים, בהעדר תגרות מדביקים באישון ליל סביב כל פיסה בלוח המודעות, ונעים הרבה יותר להיתקל בלוחות מתקדמים ומתוחזקים היטב ברחובות העיר.

לרשימת הערים הארוכה שכבר נהנות מנוכחות זכיין מוסדר מצטרפת ביתר עילית בת 40,000 הנפשות. מעתה גם בביתר עילית חסל סדר הדבקות פרועות, תגרות מדביקים, מודעות מכוסות בשרירותיות ולוחות מצולקי מריבות.

עיריית ביתר עילית יצאה לפני כמה חודשים למכרז. השבוע הודיעה על הזוכה, שהגיש את ההצעה הטובה ביותר: 'פרסום גיל'.

מהיום כל מודעה תודבק אך ורק על ידי עובדי 'פרסום גיל'. תקנון מוסדר מבטיח שהייה של כל מודעה על גבי הלוחות למשך כמה ימים תוך ביצוע סבבי תחזוקה בימים שלאחר ההדבקה.

'פרסום גיל', בעל מוניטין של 12 שנים, נחשב למוביל במודעות רחוב והפצה. במכרז, התחייבו המנהלים להחליף את לוחות המודעות הקיימים בלוחות חדישים ומודרניים במהלך מדורג שיימשך שלוש שנים וישפץ את הלוחות הישנים עד להחלפתם – מה שייתן מראה אסטטי ומענה טוב יותר על צרכי הפרסום בעיר.

המהלך הנוכחי בביתר עילית זוכה גם לגיבויו של בית הדין בעיר המעניק גושפנקא הלכתית לזכיינותו הבלעדית של 'פרסום גיל' ואף מתרה בעבריינים שעלולים להתחייב בקנסות גבוהים אם יפרו את ההסדר החדש והמועיל.




הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
  1. הכי יפה נקי ומסודר  (ל”ת)

    דנה

  2. למה רק ? מהיום כל מודעה תודבק אך ורק על ידי עובדי 'פרסום גיל'  (ל”ת)

    יוסי

  3. האם גיל הוא לא בבעלות נחמן בן שעיה?  (ל”ת)

    יוסי

    • פירסום גיל בבעלות "דוד גלפרין" היה פעם זכיין במודיעין עילית (ל”ת)

      דובי

  4. למה בית הדין תוחב את אפו לכל מהלך שלטוני מצד העיריה  

    משה מביתר

    • נכון מאד (ל”ת)

      חנניה

  5. נא לדייק בפרטים  

    יהודה מילר

    • יהודה תפסיק לריב עים כולם (ל”ת)

      דודו

    • מה באמת קורה בירושלים במכרז? 

      לא מהמצקצוענים

  6. תופעת המכרזים מבורכת אבל מושחתת  

    מורדי אחד שיודע

  7. חולי נפש מהסוג שאני לא אוהבת... למ בכללל הם מגיעים לחייים כאלו  (ל”ת)

    מירי

  8. הפרד וזרוק עצם לספרדים -לא יותר ....רובינשטיין יפול בקרוב  (ל”ת)

    רובינשטיין כקודמיו שונא ספרדים

  9. מודיעין עילית, אייך זה עובד!  


  10. מדוע זה במדור  

    ציקי