י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

זכה בי-ם • רווח קיבל תקציב של 10 מיליון לשנה

עיריית י-ם בחרה במשרדי הפרסום שילוו את פעילותה • הזוכה החרדית: אפיקים • רווח ל'בחדרי חרדים': "אנחנו מבינים טוב מכולם את הקוד התרבותי של המגזר"

יגאל רווח. זכה להכשר מהעירייה
יגאל רווח. זכה להכשר מהעירייה

עיריית ירושלים חתמה את המכרז על תקציב הפרסום של עיר הבירה עם הודעת זכייה של 2 משרדי פרסום, אחד במגזר הכללי - יורו ישראל מקבוצת ארד תקשורת ואחד למגזר החרדי, דתי וערבי – בו זכה משרד הפרסום אפיקים בבעלותו של יגאל רווח שיטפל בתקציב המגזר.

התקציב המגזרי עתיד להיות בהיקף כספי גדול יותר מזה של המגזר הכללי ומדובר במיליוני שקלים.

במכרז על תקציב הפרסום המגזרי התמודדו: אפיקים, משרד הפרסום בולטון פוטנציאל וגל אורן BSD.

במהלך המכרז התמודד גם משרד הפרסום טריו מקבוצת אדלר חומסקי אך במהלך השנה האחרונה רכש אפיקים מידי אדלר חומסקי את פעילות המשרד מה שהוציא אותו מרשימת המתמודדים.

תקציב הפרסום המגזרי בירושלים נפרד מתקציב הפרסום הכללי. בפעילות המגזרית נכללים 3 קהלים: חרדי, דתי לאומי וערבי. לפי הערכות של גורמים המקורבים למכרז, התקציב המגזרי עתיד להיות בהיקף כספי גדול יותר מזה של המגזר הכללי ומדובר במיליוני שקלים.

תקציב הפרסום של המגזר הכללי בו זכה יורו ישראל עמד ב-2010 על כ-8 מיליון שקלים, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

הזוכה המאושר, יגאל רווח, אמר הערב (ב') ל'בחדרי חרדים': "אנחנו שמחים מאד על הזכיה במכרז. צריך להבין שהמכרז מתנהל במשך שנה וחצי וידע עליות ומורדות. כמעט ולא האמנו שנגיע לקו הסיום.

"הייחודיות בזכייה היא 'ההכשר' של עיריית ירושלים למשרד הפרסום שלנו. צריכים להבין, לא היה כאן מכרז על מוצר צריכה כזה או אחר. תיק הפרסום של עיריית ירושלים – שהוא אחד מספקי התרבות הגדולים ביותר של המגזר החרדי – מצריך הבנה מעמיקה של הקוד החרדי. הזכייה שלנו מוכיחה כי אנו מבינים היטב את הקוד התרבותי של המגזר אותו אנחנו מייצגים, ואנחנו מבטיחים לעשות הכל בכדי להצדיק את הבחירה בנו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד