י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

איירובוטיקס גייסה 32 מיליון דולר לרחפן האוטונומי שלה

איירובוטיקס גייסה 32 מיליון דולר לרחפן האוטונומי שלה

איירובוטיקס גייסה 32 מיליון דולר לרחפן האוטונומי שלה



הרחפן הישראלי של חברת Airobotics ממשיך לנסוק. החברה, שפיתחה רחפנים אוטומטיים, מכריזה היום על השלמת סבב גיוס שלישי של 32.5 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן BlueRun הסינית שהובילה גם את סבב הגיוס הקודם בחברה, והשתתפו בו גם מיקרוסופט ונצרס, OurCrowd ומשקיע אסטרטגי נוסף שהחברה אינה חושפת.

איירובוטיקס הוקמה ב-2014 על ידירן קראוס מנכ"ל החברה ומאיר קליינר, והיא למעשה גלגול שלישי של מיזם שהחל ב-2012. תחילה פיתחו השניים מוצר לצילום באמצעות רחפנים, מאוחר יותר עברה החברה שינוי וייצרה מצנחים לרחפנים (ParaZero) על מנת שלא יתרסקו, וכעת היא מספקת מוצר הכולל את הרחפן עצמו, מערכת לטיסה אוטונומית ותחנות עגינה וטעינה.

איירובוטיקס פונה לחברות העוסקות בהפעלה, מיכון ואבטחת מתקנים - כמו מפעלי תעשייה, נמלי ים ומכרות - ואחת החברות שמשתמשות במוצר שלה היא כי"ל. "דרך המערכת ניתן לשלוח את הרחפן למגוון משימות. היא מבטלת את הצורך בשימוש במפעיל לרחפן, החלק היקר ביותר בתחום האופרציה של רחפנים, ובכך מוזילה משמעותית את הוצאות הלקוח", מסבירים בחברה.

היום הודיעה החברה על חטיבה חדשה להגנה וביטחון המולדת, ובנוסף היא מכריזה על יוזמה חדשה לערים בטוחות – שימוש ברחפנים אוטומטיים לחלוטין שיספקו מענה מיידי למקרי חירום והצלה בערים. לחברה אישור של רשות תעופה אזרחית (רת"א) להטיס רחפן אוטומטי לחלוטין ללא מטיס.

החברה קיבלה מימון גם ממשקיעים קיימים, ובהם CRV ,BRV ונועם ברדין - מייסד ומנכ"ל וייז.

איירובוטיקס רחפן ישראלי רחפנים אוטומטיים קרן BlueRun

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד