ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הזדרזו למחזר ולזכות: מבצע 'ממחזרים וזוכים 3' יסתיים בשבוע הבא

רק סיימנו את ההתארגנות לפתיחת שנת הלימודים ועברנו להכנות לקראת ראש השנה וחגי תשרי. כל המשפחה הרי יודעת שבקבוקי השתייה הריקים ימצאו את דרכם לאחר השימוש אל המחזורית

תמונה באדיבות אל"ה
תמונה באדיבות אל"ה



רק סיימנו את ההתארגנות לפתיחת שנת הלימודים ועברנו להכנות לקראת ראש השנה וחגי תשרי. כל המשפחה הרי יודעת שבקבוקי השתייה הריקים ימצאו את דרכם לאחר השימוש אל המחזורית. נושא המיחזור תפס תאוצה במשפחות רבות, בייחוד לנוכח המבצע המלהיב של הקיץ 'ממחזרים וזוכים 3' שהוביל תאגיד המיחזור אל"ה ומגיע בימים אלו לישורת האחרונה. המבצע מסתיים סמוך לערב ראש השנה, ועד אז אתם מוזמנים למחזר ולזכות. רוצים להשתתף בהגרלה? השליכו למחזורית הסמוכה לביתכם בקבוקי פלסטיק משפחתיים ריקים עליהם ציינתם את מספר הטלפון שלכם, ואולי באחד הימים הקרובים תקבלו גם אתם טלפון שזכיתם!

בכל שבוע זוכים מספר ממחזרים באופניים וב'כרטיספר' לרכישות ברשת ספרי 'אור החיים'. בתום המבצע תיערך הגרלה ענקית בין כל המשתתפים במבצע על נופש משפחתי של שלושה לילות באחוזה יוקרתית בגליל. השתתפתם במבצע? זכיתם פעמיים: גם בסביבה נקייה וגם תשתתפו בהגרלה על פרסים מיוחדים. עד כה זכו במבצע משפחות חרדיות מכל היישובים המשתתפים במבצע, בהם בני ברק, ירושלים, אלעד, מודיעין עילית, ביתר עילית, בית שמש, אשדוד, חיפה, רכסים ונתניה.

עם סיום המבצע, יבחנו בתאגיד המיחזור אל"ה את נתוני המיחזור בכל היישובים שהשתתפו בפעילות ממחזרים וזוכים 3 ובתום הבדיקה תיחשף העיר שהגדילה את שיעור המחזור באופן המשמעותי ביותר וזו תזכה בפעילות עירונית חוויתית לילדי העיר שתתקיים בחג החנוכה הבעל"ט.

לקראת תום המבצע מצביעים בתאגיד המיחזור אל"ה על נתוני היענות גבוהים מהמצופה. "משנה לשנה אנחנו רואים גידול בשיתוף הפעולה ובשיעור המיחזור של המשפחות החרדיות בתקופת פעילות 'ממחזרים וזוכים', שנערך זו השנה השלישית ברציפות", אומרת הגב' חגית חושן קורן, מנהלת השיווק של תאגיד המיחזור אל"ה שמציינת כי "נתוני האיסוף בכל חודשי השנה מצביעים על כך שהמבצע חושף את הציבור לתועלת הערכית והסביבתית של המיחזור והוא ממחזר לא רק בתקופת המבצע. אנו שמחים לעודד את הפעילות בקרב המשפחה החרדית שנרתמת כולה למען המיחזור והסביבה הירוקה".

המבצע מתקיים עד לתאריך כ"א אלול תשע"ז (2.8-12.9.17), בכפוף לתקנון ובפיקוח עו"ד
תאגיד אלה מחזור בקבוקים ממחזרים וזוכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד