ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

גואטה לא מתנצל על הראיון וממשיך להסעיר

בצל המאבק שמנהלים חברי הכנסת של ש"ס להפסקת משחקי הכדורגל בשבת, התעמת גואטה עם שחקן העבר אייל ברקוביץ, וציין שהוא עצמו "חולה על כדורגל". הוסיף: "אין סיבה שהילד שלי לא יהיה לו צ’אנס לשחק בליגת העל"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



בצל המאבק שמנהלים חברי הכנסת של ש"ס יחד עם שחקני הכדורגל המסורתיים להפסקת משחקי הכדורגל בשבת, התעמת גואטה עם שחקן העבר אייל ברקוביץ.

חבר הכנסת יגאל גואטה התראיין ברדיו 102 בתכנית הספורט הפופולרית של אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג הידועים כמי שלא עושים חשבון לאף אחד, וספג מתקפה משדר התוכנית. גואטה עצמו ציין במהלך השידור שהוא עצמו "חולה על כדורגל".

”משחקי כדורגל בשבת", אמר גואטה, "מעבר לזה שזה סמל של עם ישראל, יש פה נושא חברתי. הגעתי לנושא, דרך בחור שניגש אליי במלון שהתארחתי ואמר לי שהם עשרות שחקני כדורגל כאן, שכל שבת הם חייבים לעזוב את המשפחה ולחפש מלון קרוב לאצטדיון. כינסו שחקנים ומאמנים ודיברנו על הנושא”.

גואטה הסביר כי מדובר "במאות שחקנים, 316 שחקנים מליגת העל והליגה הלאומית שחתמו לא לשחק בשבת. השחקן הוא העובד פה, אסור להעסיק עובד בניגוד לרצונו בשבת. מלבד זאת, מדובר על המון אנשים, אוהדים, מאבטחים וכל מי שמסביב”, אמר.



גואטה נשאל אם לדעתו מדובר בכפייה דתית והוא ענה: "לא, אין כאן כפייה דתית. אין שום סיבה שהילד שלי שאוהב כדורגל לא יהיה לו צ’אנס לשחק בליגת העל לעולם. יש פה דברים חשובים, רוב הקהל הוא מסורתי והוא לא רוצה כדורגל בשבת".

ברקוביץ הגיב בזעם ואמר: "אתה גנב וכל הסיעה שלך גנבים המקום שלכם בכלא". מגישת התוכנית ניסתה להרגיע את ברקוביץ' אך האחרון המשיך להכפיש את הציבור החרדי וקרא לו פעם אחר פעם "אוכלי חינם פרזיטים וגנבים".

ח"כ גואטה הגיב: "אתה לקחת כסף בכדורגל - אתה לא מייצג את הקהל. אני אתבע אותך".
גואטה יענקי פרבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד