י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חשיפה: כך תלמדו לתואר מהבית

שלושה ימי חשיפה במרכזי הערים החרדיות יאפשרו הנגשת מידע על לימודים לתואר אקדמי מהבית, כולל סיוע אישי ולימודי ככל הניתן. חרדים, רוצים לעשות תואר? כל הפרטים

חשיפה: כך תלמדו לתואר מהבית
סטודנטים חרדים. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם



לימודי האקדמיה הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד מהנוף החרדי. כל אחד ואחת המבקשים להשתלב בלימודים גבוהים, בעבודה מכובדת ורווחית, מחפשים את המסלול המתאים להם ויוצאים לדרך מאתגרת כשבסופה התואר הנכסף.

יחד עם השינוי במגמת הלימודים, ישנה גם נשירה לא מועטה, מסיבות כאלו ואחרות.

אחד המוסדות שמצליח לסייע לסטודנטים שלו לשמור על רמת לימודים גבוהה ביותר ולסיים אותם עם תואר נכסף ואף סיוע בעבודה, זהו מוסד האוניברסיטה הפתוחה. הנהלת המקום מצאה את הנוסחה המותאמת ביותר מכל הבחינות. עשתה ועושה רבות על מנת להפעיל מערך צמוד שמסייע לסטודנטים חרדים לסיים בכבוד את התארים ואף להשתלב בעבודה. לא סתם מספרם של הסטודנטים החרדים באוניברסיטה הפתוחה גבוה במיוחד. כ-1,405 סטודנטים נכון לשנת הלימודים תשע"ו, לפי נתוני הלמ"ס. מאז גדל המספר, ובייחוד מאז הקמת פרויקט חרדים באוניברסיטה, המנוהל בידי רכזים חרדים שהוכשרו לנושא.

לאור ההצלחה הגדולה והתוצאות המדהימות בשילוב חרדים בעבודה, יוצאת האוניברסיטה הפתוחה בשלושה ימי חשיפה שמטרתם להביא את הבשורה לכל אדם ואדם – לימודי תואר מהבית!

בימי החשיפה יועבר למתעניינים מידע רלוונטי על לימודים, וישתתפו בהם ראשי האוניברסיטה מה אפשר לעשות, מה לומדים, איך לומדים, בימי חשיפה ישתתפו ראשי האוניברסיטה שידברו על המודל הייחודי של המקום, על המקצוענות ועל האפשרויות המותאמות לסטודנטים. ישתתפו גם בוגרי האוניברסיטה הפתוחה שיספרו על החוויה האישית שלהם, על הדלתות שנפתחו להם בסיום התואר וכן על ההצלחה בהשתלבות בעולם העסקים עם סיום התואר. בנוסף, ישתתפו רכזי תוכנית חרדים שיספרו על התאמה מדויקת של התוכנית במקום, על שימת לב לפרטים הנדרשים ועל לימודים בשמירה על אורח חיים חרדי למהדרין. יתנו הסבר על סיוע צמוד ברמה הלימודית והאישית.

אם תמיד חלמתם לעשות תואר אקדמי ונמנעתם בעקבות קשיים בלתי ניתנים לגישור, עכשיו יש לכם הזדמנות להגשים את החלום, ללמוד וליהנות, לצאת עם תואר מהאוניברסיטה ולהשתלב בשוק העבודה ולהתפרנס בכבוד – כל זאת יחד עם שגרת יומכם, עבודתכם, והחשוב מכולם, בלי לפגוע בשום צורה באורח חייכם.

פרטים על ימי החשיפה בערים ביתר, אשדוד וירושלים:

ביתר



אשדוד





ירושלים



אקדמיה חרדים ימי חשיפה האוניברסיטה הפתוחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד