י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הישראלים שהתברגו בדירוג אנשי היח"צ המוצלחים בהיי-טק האמריקאי

הדירוג מבוסס על חוות דעת של עיתונאים המסקרים את מגזר הטכנולוגיה בכל כלי התקשורת המרכזיים

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה



שני ישראלים נכללו ברשימת 51 אנשי יחסי הציבור הטובים ביותר במגזר ההייטק בארה"ב של 2017 שפורסמה היום על ידי אתר חדשות העסקים האמריקאי "ביזנס אינסיידר".

הרשימה מבוססת על חוות דעת של עיתונאים המסקרים את מגזר הטכנולוגיה בכל כלי התקשורת המרכזיים המכסים את התחום, ציין אינסיידר.

שני הישראלים שנכללו ברשימה דורגו במקומות נמוכים יחסית, 45 ו-48 מתוך 51.

במקום 45 דורגה איילת נוף, מייסדת בלונד 2.0, חברת יחסי ציבור המיועדת לחברות סטארט-אפ ישראליות, ואשר מפעילה סניף גם בבוסטון בארה"ב. נוף עבדה בין השאר עם חברות כמו ווייז, וייבר ומיקרוסופט.

"נוף זכתה לשבחים מצד עיתונאים על העיתוי הטוב של הפיצ'ים שלה, הבנה אמיתית של הטכנולוגיה שהיא מייצגת וסיוע בהיכרויות עם אנשים - אפילו אם הם לא מחברות שהיא מייצגת, כפי שציין עיתונאי אחד", נכתב על נוף בדירוג של אינסיידר.

השנה החלה נוף גם לייצג חברות ביטקוין ובלוקצ'יין, ו"כאשר היא לא כותבת הודעות לעיתונות, מקדישה נוף את זמנה לכתיבת שירה בתקווה לפרסם יום אחד ספר שירים", לפי אינסיידר.

הישראלי הנוסף ברשימת מומחי יחסי הציבור של אינסיידר היה מתיו קריגר, מייסד ומנהל חברת GKPR, שדורג במקום 48. החברה של קריגר "ידועה בעיקר בזכות ייצוג חברות סטארט אפ ישראליות, והשנה פתחה החברה גם משרדים בניו יורק", ציין אינסיידר.

"הוא עבד עם חברות כמו WeWork ומיקרוסופט וגרף שבחים בקרב עיתונאים בארה"ב בזכות עזרתו במציאת מקורות על ידי היכרויות שהוא עורך", ציין אינסיידר.

"הוא גם לא יותר מדי שתלטן עם פיצ'ים ובמקום זאת מתמקד בבניית אמון", אמר אחד העיתונאים לאינסיידר.
יחסי ציבור היי-טק ביזנס אינסיידר איילת נוף מתיו קריגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד