י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בצל המאמצים להשיב את גואטה: מכתב ההתפטרות יוגש בראשון

לאחר שאתמול יצר דרמה עם הודעתו על התפטרותו מהכנסת, מסתמן כי ביום ראשון יגיש מזכ"ל תנועת ש"ס את מכתב ההתפטרות הרשמי לידי יו"ר הכנסת

יגאל גואטה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
יגאל גואטה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



סערת התפטרותו של ח"כ יגאל גואטה. על פי המסתמן, לאחר שאתמול הוא הודיע ליו"ר מפלגתו שר הפנים אריה דרעי על התפטרותו מהכנסת - גואטה צפוי להגיש ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין את מכתב ההתפטרות, ביום ראשון בשעה 10:45.

מבחינתו של גואטה, מכתב ההתפטרות היה מוגש כבר אתמול, אולם הדבר נדחה מכיוון שיו"ר הכנסת שוהה בימים אלו בחו"ל וממלא מקומו חברת הכנסת נאווה בוקר ביקשה ממנו אמש לחשב שוב את דרכו ולהמתין מעט עם הגשת המכתב. אדלשטיין ישוב לישראל הלילה, וכאמור בראשון - נקבע המועד להגשת ההתפטרות, כך דווח ב'מעריב אונליין'.גואטה מסביר לעיני המצלמות מדוע לא הגיע לחתונת בתו

בוקר שוחחה היום (חמישי) עם גואטה שאמר כי היום הוא יהיה עסוק מכיוון שהוא ישתתף באזכרה לאביו בקרית שמונה. בבוקר עצמה תייצג היום את הכנסת בטקס האזכרה לנשיא שמעון פרס בהר הרצל, משכך נקבע כאמור כי המכתב יוגש ביום ראשון בצהריים.

ולבנתיים בש"ס נבדקת האפשרות להשיב את גואטה לתנועה. המאמצים מתמקדים כעת בזירה הרבנית בעיקר מול נשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן. גואטה עצמו שלם עם החלטתו אך בפועל הוא יפעל על פי הנחיות מועצת החכמים.
יגאל גואטה התפטרות מהכנסת שס דרמה יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד