י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הדרך לנצח את החובות – ייעוץ לכלכלה נבונה

חברת פאי פיננסים הינה חברה ותיקה ומיומנת לייעוץ כלכלי מספקת שירותי ניהול כלכלת המשפחה, וניהול פיננסי לעסקים ומאפשרת למשפחות ולעסקים לקבל את הכלים הנכונים לצלוח את ים החובות והמשברים להתנהל נכון יותר אל מול הבנקים, להשיג תנאי מימון משופרים באופן מידי ו"לצוף מעל המים"

הדרך לנצח את החובות – ייעוץ לכלכלה נבונה
pixabay



התנהלות כלכלית נבונה הפכה להיות אחד הדברים החשובים ביותר בעולמנו. בעידן שבו בכל יום מוצג סמארטפון יוקרתי חדש, וענף הצריכה בצמיחה גדולה, נקלעות משפחות רבות לבור כלכלי שנובע מהתנהלות כלכלית שאינה נכונה.

הדברים אמורים גם לגבי בעלי עסקים קטנים ובינונים אשר נקלעים לעיתים למשבר תזרימי בשל התנהלות כלכלית שגויה.

בשל כך מחליטים כיום יותר ויותר משפחות ועסקים לקבל ייעוץ כלכלי שיאפשר להם להתרומם מעל גבי הקרקע ולנהל את כלכלתם בצורה הנבונה והנכונה ביותר.
יועץ כלכלי מספק ייעוץ וליווי אשר מקנה לנועצים את הכלים לתכנון החיים מבחינת כלכלית, בהתאמה לצרכים האישיים שלכם. המטרה היא שהנועצים יוכלו לשלוט בחשבונותיהם ולשפר את מעמדכם הכלכלי. אין הדבר אומר בהכרח שיש לנועצים לוותר על איכות חייהם כפי שהתרגלו. אדרבה, לעיתים רבות, יכולות המשפחות לשפר עוד יותר את איכות חייהם הודות להתנהלות הנכונה אל מול הגופים הפיננסיים.

כך גם בכל הנוגע לעסקים. עסק, מאגד מגוון רחב של פעילויות פיננסיות שונות, וממש כמו "אפקט הפרפר" – לכל אחת מהן השפעה ישירה על השנייה, ועל התמונה הכללית.
במידה והתקציב נבנה באופן שגוי (או שאינו נבנה בכלל), תזרים המזומנים אינו נשלט כראוי, החלטות מתקבלות ללא בדיקה וכל ההתנהלות אינה מפוקחת, אינה מנוטרת ואינה נשלטת – מכאן קלה הדרך לטבוע בחובות.
"ידוע הביטוי בתלמוד כי 'אין חבוש מתיר את עצמו מבית האסורים', אדם ששקוע בחובות או שמרגיש שהעסק לא מתנהל כראוי לא יכול במקרים רבים היכן טמונה הבעיה הכלכלית, ולכן יש חשיבות רבה לליווי על ידי יועץ כלכלי שיאפשר למצוא את נקודות החוזק והחולשה ולבנות את התוכנית הכלכלית הנכונה ביותר" מסבירים בחברת פאי פיננסים.
חברת פאי פיננסים שהינה חברה ותיקה ומיומנת לייעוץ כלכלי מספקת שירותי ניהול כלכלת המשפחה, וניהול פיננסי לעסקים ומאפשרת למשפחות ולעסקים לקבל את הכלים הנכונים לצלוח את ים החובות והמשברים להתנהל נכון יותר אל מול הבנקים, להשיג תנאי מימון משופרים באופן מידי ו"לצוף מעל המים".
חברת פאי פיננסים עוסקת זה למעלה מעשור בפעילות אל מול משפחות ועסקים, והצליחה ליצור מערכת יחסים יציבה עם רוב הבנקים בישראל, והיכרות עם גופי המימון האלטרנטיביים, ולהביא זאת לתועלת לקוחותיה.
יועצי פאי פיננסים ילוו את הלקוחות גם בתום חצי שנה מסיום ההליך על מנת לוודא כי הנועצים למדו להשתמש בכלים הנבונים שניתנו בידיהם ולשפר את רמת חייהם.

עבורנו, טיפול פיננסי במשפחות ועסקים, אינו "עוד" פרויקט אותו יש לנהל.

כשאנו ניגשים למשפחה או בעל עסק, אנו מבינים את המורכבות הטכנית, אבל בעיקר – את זו הנפשית.
בשל כך, אנו חותרים ברגישות להשבת השקט הנפשי למשפחה או לבית העסק, ומוצאים לכך את כל הדרכים, בנחישות רבה.

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון : 050-9992166 או השאירו פרטים בטופס:



חובות ניהול פיננסי מימון עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד