י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הוארך מעצר החשוד בתקיפת ילדה בבני ברק: "התחזק החשד"

ארבעה ימים לאחר התקיפה האכזרית שזיעזעה את בני ברק, הוארך שוב מעצרו של החשוד לאחר שהתחזקו החשדות נגדו

הוארך מעצר החשוד בתקיפת ילדה בבני ברק: "התחזק החשד"



ארבעה ימים לאחר התקיפה בבני ברק, הוארך שוב מעצרו של החשוד בתקיפה אכזרית של ילדה בת 6 בבני ברק, זו הפעם השנייה, עד ליום שני הבא. במשטרה התחזקו החשדות נגד העצור, תושב פתח תקווה בן 42.

ביום שני השבוע אירע מקרה חמור בבני ברק, כך סיפרה ילדה בת 6 להוריה. לדבריה, אדם עקב אחריה בכניסה לבניין בעיר, שם תקף אותה בצורה אכזרית במשך זמן מה ואז נמלט מהמקום. בעקבות כך נפתחו סריקות נרחבות על ידי השיטור העירוני ומשטרת מרחב דן.

לאחר שעות ספורות ב'בחדרי חרדים' פורסם וידאו ממצלמת אבטחה שתיעדה את האדם, שעל פי החשד ביצע את המעשה. אדם שזיהה את החשוד בפתח תקווה דיווח לארגון 'השומרים' ואלה הזעיקו את המשטרה והחשוד בן ה-42 נעצר על ידי המשטרה והובא לחקירה, שם הכחיש את המיוחס לו וטען כי מדובר ב"טעות בזיהוי".



ביום רביעי השופט איתי הרמלין האריך את מעצרו עד היום, על מנת שבזמן זה הילדה תיחקר על ידי חוקר ילדים ועל מנת לאפשר לחוקרי המשטרה להמשיך את פעולות החקירה על מנת להגיע לחקר האמת. היום (שישי) החשוד הובא שוב לבית המשפט, כאשר במשטרה התחזק החשד כלפיו, "בוצעו עוד מספר רב של פעולות חקירה שמבססות את החשד נגד החשוד" אמר החוקר גיא קלדרון.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בחיפוש שערכה המשטרה בבית החשוד בפתח תקווה, אותרו פרטי הלבוש שתועדו במצלמת האבטחה. עוד נודע, כי הילדה הספיקה למסור עדות בפני חוקר ילדים. בעקבות עדויות אלה ביקשו במשטרה להאריך את מעצרו פעם נוספת בחמישה ימים, מחשש לשיבוש הליכי חקירה, מסוכנותו וצורך בחקירה כאשר החשוד במעצר.

פרקליטו של החשוד, טען כי תיעוד הוידאו בו נראה אדם נכנס למקום בו בוצעה העבירה, "לא ניתן לזהות אדם, לכן אין בסרטון הזה כדי לחזק את החשד". העו"ד אף התייחס לעובדה כי מקום עבודתו נמצאת באיזור (באותו הרחוב א.ש.), ולדבריו לא מדובר בממצא שמפריך אליבי או גרסא קודמת לפיה אומר החשוד שלא היה באותו מקום".

השופטת איטה נחמן אמרה כי מעיון בתיק החקירה עולה כי "התגבר החשד כנגד החשוד" ובנוסף "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר" וקיבלה חלקית את בקשת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך בשלושה ימים נוספים עד ליום שני.
מעשים חמורים בית המשפט משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד