י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ליצמן ואשר תקפו את לפיד: "שקרן. איך לא רועדות לך הידיים" • צפו

לפיד האשים את הממשלה על שאינה מעלה את קצבת הנכים - הנציגים החרדים עלו למתקפה • ליצמן: "אל תטיף מוסר על פגיעה בנכים לפני שתתנצל על שלא עזרת להם" • אשר: "בתקופת כהונתך העלו את הצעת החוק לטיפול בנכים ואתה התנגדת"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



תיגרה מילולית חריפה נרשמה לפני שעה קלה במליאת הכנסת שהתכנסה לדיון פגרה שעסק במאבק הנכים. לאחר דבריו של ח"כ יאיר לפיד נגד הממשלה, עלה השר יעקב ליצמן לדוכן והשיב בשם הממשלה ועל הדרך סגר חשבון עם אוייבו המר לפיד.

"אני רוצה להתייחס לדברים של ח"כ יאיר לפיד, שר האוצר הקודם", אמר ליצמן, "הוא רצה לתת 3 מיליארד שקל למע"מ אפס - הוא לא נתן שקל אחד לנכים".



לפיד לליצמן: "עדיף לשקר פחות לפני ראש השנה – לא היה אז כסף". ליצמן: "יש לך מספיק על מה לחזור בתשובה. היה לך כסף, היה לך 3 מיליארד שקל, נלחמנו בוועדת הכספים, רצית לבזבז ולא נתת לנכים. אתה לא תטיף מוסר על פגיעה בנכים לפני שתתנצל על שלא עזרת להם כשהיית שר אוצר".

לאחר מכן עלה לדוכן ח"כ יעקב אשר שהמשיך את המתקפה על לפיד: "איך אתה לפיד יכול לעמוד כאן כאשר שנתיים וחצי היית שר אוצר והובלת מדיניות כלכלית עם הכי פחות חמלה על כל נושא, בתקופת כהונתך העלו מספר פעמים את אותה הצעת חוק לטיפול בנכים ואתה התנגדת", האשים ח"כ אשר את ח"כ לפיד.

"במקום לדאוג לנכים קידמת אג'נדה לרדוף אחרי החלשים בחברה וכנגד החברה החרדית, דאגתך הייתה נתונה רק לחברים שלך בתל אביב, איך לא רועדות לך הידיים", שאל ח"כ אשר את ח"כ לפיד, "לעמוד כאן ערב יום הדין ולעשות סיבוב פוליטי על גבם של הנכים, הממשלה הזו הייתה עד היום ממשלה עם חמלה ותמשיך להיות ממשלה עם חמלה כשכבר בתחילת מושב החורף יפעלו להעלאת קצבאות הנכים".
יעקב ליצמן יאיר לפיד נכים עימות יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד