י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לראשונה בחינוך החרדי - תמך בסיוע פרטנר

בתמיכת פרטנר: סיום מחזור ראשון להכשרת מדריכות טיולים למגזר החרדי, במסגרת המאפשרת לתלמידות סמינר בית יעקב לשלב בלימודיהן הכשרה לשמש כמדריכות טיולים

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



באירוע, שהתקיים בבית תמך בירושלים צויין סיום המחזור הראשון להכשרת מדריכות טיולים לחינוך החרדי. מסגרת זו אפשרה לראשונה לתלמידות סמינר בית יעקב לשלב בלימודיהן הכשרה לשמש כמדריכות טיולים מוסמכות בתוכנית לימודים מותאמת לרוח בית יעקב.

גב' ש. באב"ד – מנכ"לית עמותת תמך, שניהלה את האירוע, עמדה בדבריה על חשיבות מסלול הלימודים שנועד לאפשר לתלמידות ולבוגרות בית יעקב לעסוק בהדרכת טיולים, שמטרתם להאהיב את ארץ ישראל על התלמידות ולספק להן ידע היסטורי, ענייני ומרגש הנוגע לאתרי הארץ.

הרב משה ראבד, יועץ לתעסוקת חרדים בארגון הג'וינט, בירך על היוזמה שיש בה משום הרחבת אפשרויות לתעסוקת הנשים בתחום ההוראה ואמצעי חשוב לפרנסת המשפחה, כדי שבן הזוג יוכל להמשיך ולשקוד על התורה.

את ברכת חברת התקשורת פרטנר הביאה גב' ר. וולף, מנהלת.מחלקת גיוס לקוחות חדשים. בדבריה ציינה כי, פרטנר המשרתת חלק ניכר מאזרחי ישראל רואה בציבור החרדי – ציבור חשוב וראוי. החיבור של פרטנר לציבור החרדי הוא לא רק במגוון השירותים הייחודיים מוצעים לו ואף לא רק בהעסקת עובדים ועובדות מקרב הציבור החרדי במרכזי השרות שלנו. החיבור של פרטנר לציבור החרדי מתבטא בחיבור לקהילה, בחיבור לערכים ולצרכים של הציבור החרדי. פרטנר תמשיך להעניק את מיטב שרותי התקשורת היעילים והמתקדמים לציבור החרדי. אנו נמשיך לתרום לחיבוריות של כלל הציבור ותהא זו תרומתנו הצנועה לחוסנה וחיזוקה של החברה בישראל.

על צוות ההוראה בקורס נמנו פעילים של עמותת לעובדה "לשומרה", עמותה חרדית שפועלת לקידום המודעות הסביבתית במגזר החרדי, ופועלת בכ-100 מוסדות חינוך חרדיים בירושלים וברחבי הארץ,
פרטנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד