י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גלגל"צ חרדי: 'קול חי' תפעיל תדר מוזיקלי

הרשות השנייה אישרה לרדיו "קול חי" הפעלת תדר מוסיקלי חרדי. הרעיון להקמת תחנה מוסיקלית עלה בעקבות בדיקת קבוצות מיקוד וסקרים

צילום: דוד קליגר
צילום: דוד קליגר

 


תחנת הרדיו החרדית "קול חי", תפעיל תדר מוסיקלי אשר צפוי להתחיל שידוריו בתקופה הקרובה. הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו אישרה היום (ב'), את בקשת התחנה להפעלת תדר ייעודי אשר ישדר מוסיקה לציבור החרדי במשך 12 שעות ביממה.

בתחנה מבהירים כי בכוונתם לגייס את טובי שדרני המוסיקה במגזר החרדי ואלה ישדרו שדרו תוכניות מוסיקה בין השעות 7:00 בבוקר ל-19:00 בערב. בשעות הלילה יאוחדו שידורי התדר המוסיקלי עם שידורי קול חי.

ההחלטה להקים תדר מוסיקלי הגיעה לאחר שבסקרים וקבוצות מיקוד שעורכים בתחנה זיהו כי ישנם קהלים המשוועים לתוכן מוסיקלי, לצד אלו הנהנים מהמגוון שמציעה התחנה הוותיקה.

"קול חי" הינה תחנת הרדיו החרדית המואזנת ביותר במגזר, זאת על פי סקרי TGI, האחרון בהם הניב 5.2 אחוזי האזנה.

מנכ"ל רדיו 'קול חי', אבי רוזן, שינהל גם את ערוץ המוזיקה החדש, אומר: "אנחנו מודים לקב"ה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו של רדיו קול חי, להיות החלוץ בהבאת הבשורה של שידורי מוזיקה מעל גלי האתר, לראשונה בהיסטוריה של הרדיו החרדי והדתי.

"בעזרת ה'", הוא הוסיף, "הצוות המקצועי והאיכותי שלנו, יפיק את השידורים הטובים ביותר גם ברדיו קול חי וגם בערוץ המוזיקה החדש".

רדיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד