י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תקדים: החרדית שהותקפה בראש השנה נחשפת בשמה: "טוב שהוא נפל עלי ולא על אחרת"

לראשונה זה קורה. החרדית שהותקפה בראש השנה כשחזרה מהתקיעות לבית הוריה, נחשפת בשמה המלא וגם חושפת את סיפורה בדף הפייסבוק ובראיון ל'בחדרי חרדים': "שכולם ידעו שאפשר לצרוח, וחייבים לעשות את זה, לא לחשוב לרגע!"

צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90
צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90 צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש90





בשנים האחרונות יש יותר ויותר חשיפה למקרי תקיפה בציבור החרדי, מצד נפגעי העבירה וגם מצד רבנים ואישי ציבור שמפנים את המתלוננים לרשויות החוק, כפי שניתן לראות בכתבות ב'בחדרי חרדים'.

כדרכו של עולם, נפגעי העבירה מסתירים את זהותם ואינם רוצים שהציבור ידע על העבירות שבוצעו בהם, דבר המעוגן חוקית. למרות זאת, לא מעט נפגעי עבירה מהציבור הכללי מוכנים לחשוף את זהותם, אם על מנת להחמיר בעונשם של מבצעי העבירה ואם על מנת לגרום לנפגעי עבירה נוספים לאזור אומץ ולהתלונן.

במהלך ראש השנה, צעירה חרדית הנמנית על קהילה חסידית גדולה בבני ברק, הלכה לאחר תקיעת שופר לדירה בה התארחו הוריה בקרית ויז'ניץ בעיר, שם בחדר המדרגות ארב לה צעיר בן 27 ממודיעין עילית בעל חזות חרדית כשהוא עטף בטלית, שעל פי החשד ביצע בה מעשה אסור. היא החלה לצרוח, הוא ברח - אך נתפס לאחר זמן קצר על ידי שני אזרחים כשהוא מתחבא מתחת לרכב - ונעצר על ידי השוטרים שהוזעקו.

המתלוננת, החליטה בצעד מפתיע לשתף את המקרה המזעזע בפוסט בפייסבוק בו תיארה את ה'חוויה' שעברה במהלך ראש השנה - בשמה המלא. מדובר בצעד מפתיע, שכן היא אינה חוששת מ'מה יאמרו' ומהסטיגמה כי דבר כזה עלול להמיט אסון עליה ועל בני משפחתה.

בשיחה ל'בחדרי חרדים', אומרת המתלוננת, "חבל שזה קרה, אבל אם קרה, טוב שהוא נפל עלי - שאני יודעת לצרוח ולהשיב מלחמה - מאשר על אישה אחרת שהייתה משתתקת וסופגת". בעת הגשת התלונה במוצאי שבת, "החוקר אמר לי שהתוקף עקב אחרי לאורך רחוב וחצי, זה לא היה נפילה רגעית בה 'השתלט עלי יצר הרע' אלא אדם כזה מקומו מאחורי סורג ובריח".



עוד הוסיפה בשיחה ל'בחדרי ואמרה כי היה לה חשוב לשתף את פרטי המקרה הפייסבוק "שכולם ידעו שאפשר לצרוח, וחייבים לעשות את זה, לא לחשוב לרגע!". לדבריה, הוא היה עם עיניים מסוממות, רק כשראיתי את זאת התחלתי לצרוח".

כפי שפורסם בשעות הצהרים ב'בחדרי', החשוד הובא במהלך ראש השנה לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו בשלושה ימים, עד למחר (שני).
מעשים חמורים קרית ויזניץ חשוד בתקיפה חדר מדרגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 67 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד