י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אחרי שביטלה אלפי טיסות: ריינאייר מציעה כרטיסים ב-5 ליש"ט

חברת התעופה האירית נקלעה למשבר תדמיתי לאחר שביטלה אלפי טיסות בשל בלבול בלוח החופשות של הטייסים

מטוס נוסעים ריינאייר. צילום: pixabay
מטוס נוסעים ריינאייר. צילום: pixabay



חברת הלואו קוסט האירית ריאנאייר פתחה במבצע שבמסגרתו היא מציעה מיליון כרטיסי טיסה לאירופה במחיר של 5 ליש"ט לכרטיס.

אחרי שעברה את אחד השבועות הקשים ביותר בתולדותיה בעקבות ההודעה תיאלץ לבטל אלפי טיסות, מנסה ריאנאייר למשוך אליה בחזרה לקוחות בעזרת מחירי רצפה. כך, למשל, טיסה בכיוון אחד מנמל התעופה סטנסטד שליד לונדון לגרנובל שבדרום צרפת בשבוע הבא תעלה 4.99 ליש"ט. כרטיסים החל מ-7.99 ליש"ט מוצעים גם לטיסות מבריטניה ליעדים אחרים בצרפת, בדנמרק ובפולין. ב-9.99 ליש"ט מוצעים כרטיסים לטיסות לברצלונה, ברלין ובולוניה.

ריאנאייר הודיעה בשבוע שעבר כי בשל בלבול בתנאי החופשה של טייסיה, היא נאלצת לבטל כ-50 טיסות ביום עד סוף אוקטובר. לפחות 315 אלף נוסעים מושפעים מהביטולים, והחברה התחייבה להם את כספם או להעבירם לטיסות חלופיות. אף אחת מהטיסות המבוטלות אינה לישראל – ולכן גם אף אחת מהטיסות במבצע המיוחד אינה לישראל.

מנכ"ל החברה מייקל אולירי הודה כי ביטולי הטיסות ברגע האחרון הן באשמת החברה. "זה בלאגן שאנחנו יצרנו", אמר אולירי בהודעה שיצאה מטעם החברה. הוא ציין כי מה שגרם לבלבול הוא הצורך לאפשר לכל הטייסים לצאת לחופשות השנתיות שלהם במהלך תקופה של תשעה חודשים (אפריל עד דצמבר), ולא במהלך תקופה של 12 חודשים כפי שהיה עד כה. "זה לא יקרה שוב ב-2018 כי אנחנו חוזרים ללוח חופשות שנתי של 12 חודשים", הרגיע.
לואו קוסט ריינאייר כרטיסי טיסה טיסה בזול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד