ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ערב יום הכיפורים • המצלמה תיעדה את זוג משחיתי דלת ביתו של ראש הישיבה • צפו

כמעט שנתיים אחרי הפעם הקודמת ובעשרת ימי תשובה - שוב התנכלות הלילה לראש ישיבת 'אור ישראל' הגר"י רוזן חור המנעול נסתם בדבק וזפת שחורה הותזה על סביבת פתח הבית • בתיעוד וידאו שהגיע ל'בחדרי', נראים שניים הלבושים במגבעות של הציבור הליטאי, אחד עם חליפה קצרה והשני עם ארוכה, ומבצעים את הוונדליזם

ערב יום הכיפורים • המצלמה תיעדה את זוג משחיתי דלת ביתו של ראש הישיבה • צפו



שוב: דלת ביתו של ראש ישיבת "אור ישראל" הרב יגאל רוזן, ברחוב הדקלים 3 בבני ברק, הושחתה הלילה.

אלמונים הגיעו הלילה (חמישי) לבית ראש ישיבת אור ישראל מפתח תקווה, והשחיתו את מנעול הבית בבני ברק וכן שפכו חומר שחור על איזור הכניסה לבית.

בתיעוד הוידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראים שניים הלבושים במגבעות של הציבור הליטאי, אחד עם חליפה קצרה והשני עם ארוכה, ומבצעים את הוונדליזם.

בשעות הבוקר, הגיעה אשת ראש הישיבה לבית לאחר שישנה הלילה בפתח תקווה, וגילתה את המעשה. סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא הזעיק למקום את כוחות המשטרה שפתחה בחקירה מאומצת לאתר את החשודים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מקרה דומה אירע גם בביתו של המחנך הרב מרדכי בלוי ברחוב נועם אלימלך בשכונת 'אור החיים' בבני ברק, שם הושחת מנעול הבית והותז אותו החומר. גם במקרה זה הגיעו חוקרי מז"פ, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

חוקרי המשטרה הבוקר בפתחי הבתים שהושחתו







לפני כשנה ועשרה חודשים דווח ב'בחדרי חרדים' מקרה דומה, כאשר דלת ביתו של ראש ישיבת אור ישראל הגאון רבי יגאל רוזן, ברחוב הדקלים 3 בבני ברק, הודבקה הלילה בדבק, והרב לא היה יכול לצאת מדלת הבית.

על פי הדיווח אז, בשעה 6:00 כאשר הרב ביקש לצאת מביתו לעבר הישיבה בפתח תקווה כהרגלו מידי יום, גילה כי הוא בעצם לכוד בביתו מבלי יכולת לצאת מהבית.

גם אז תועד המקרה במצלמות אבטחה, ועל הדלת הבית נכתב "תמחה את זכר עמלק".

בנוסף שברו גם את המנעול. ריססו על הדלת וקירות הבניין 'עמלק', 'קאפו צבאי' ו'רוצח נשמות ישראל'.

פורץ דלתות הוזמן למקום ולאחר עבודה קשה הצליח לפרוץ את הדלת. לראשונה בהיסטוריה של ישיבת אור ישראל, הגר"י רוזן איחר באותו היום לתפילת שחרית בישיבה.

גורמים בישיבה האשימו במעשה את מתנגדי ראש הישיבה, זאת עקב תמיכתו בחוק הגיוס. והפנו אצבע מאשימה כלפי פעילי 'הפלג הירושלמי' אותם תקף בחריפות מספר פעמים.

גורמים ב'פלג הירושלמי' הגיבו אז ל'בחדרי חרדים' ואמרו כי זו הסתה חמורה שעולה שוב ושוב נגד ציבור בני התורה הנאמנים לדרכו של הגר"ש אויערבך, וכי כל המתמצא מעט במתרחש בין כתלי ישיבת אור ישראל יודע כי כבר קרו מקרים בהם תלמידים בישיבה ניסו לרדת לחייו בשל המשטר הקשה השורר בישיבתו.
רבי יגאל רוזן אור ישראל השחתה התנכלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד