י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תקלה באייפון 8 פלוס: משתמשים מתלוננים כי המסך מתנתק בעת הטעינה

אפל בוחנת את התלונות של כמה משתמשים באסיה, ומעריכה כי המכשיר נפתח בשל התנפחות הסוללה

  • י"א תשרי התשע"ח
תקלה באייפון 8 פלוס: משתמשים מתלוננים כי המסך מתנתק בעת הטעינה



אפל חוקרת דיווחים לפיהם בדגם החדש של מכשיר האייפון 8 פלוס, שיצא למכירה בעולם רק לפני כמה ימים, ישנה תקלה שגורמת לו להיפתח.

כמה משתמשים העלו לרשתות החברתיות תמונות שמראות מכשירי אייפון 8 פלוס שנפתחים לאורך. אחת מהם, מטייוואן, כתבה כי המכשיר נפתח כשהיה בטעינה. לדבריה, היא קנתה את המכשיר רק חמישה ימים קודם לכן, וטענה אותו בעזרת המטען הרשמי של אפל. משתמש אחר מיפן כתב כי קיבל את המכשיר שלו כשהמסך מנותק ממנו באופן חלקי.

אפל אמרה בתגובה לדיווח בעיתון הבריטי "אינדיפנדנט" כי היא בוחנת את התלונות, אך סירבה להרחיב. לפי דיווחים, החברה סבורה שהבעיה נגרמת בשל התנפחות הסוללה ואינה מסכנת את המשתמשים במכשיר. כעת נבדק אם מדובר במקרים בודדים או בתקלה נרחבת יותר.

אפל החלה למכור את האייפון 8 ו-8 פלוס לפני שבוע, ואנליסטים העריכו בשלב מוקדם כי המכירות חלשות יחסית. התורים הקצרים בחנויות אפל וקמעונאיות אחרות שמוכרות את המכשירים העידו גם כן על התלהבות נמוכה מהרגיל כלפי הדגמים החדשים. עם זאת, האנליסט מינג-צ'י קואו מחברת KGI העריך ביום רביעי כי המכירות בסוף השבוע הראשון היו יציבות, ולא חלשות. "השוק כנראה מעריך בצורה שלילית מדי את המכירות", כתב במזכר ללקוחות.
אייפון 8 המסך מתנתק סוללה מתנפחת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד