י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עשרות משתתפים בשמחת בית השואבה של הפלג נזקקו לטיפול רפואי

עשרות מהמשתתפים בשמחת בית השואבה של הפלג הירושלמי שנערך אמש (ראשון) התלוננו על צריבה בעיניהם, חלקם אף נזקקו לטיפול רפואי • אחד ממארגני האירוע ל'בחדרי': "שלושה מתוך ארבעה זמרים סובלים מצריבות בפנים ובעיניים. ויש עשרות נפגעים מתוך האנשים שעמדו באזור במת המוזיקה"

מנהיג הפלג הירושלמי הגאון שמואל אויערבאך. צילום: פלאש 90
מנהיג הפלג הירושלמי הגאון שמואל אויערבאך. צילום: פלאש 90



עשרות מהמשתתפים בשמחת בית השואבה והקבלת פני רבו של הפלג הירושלמי שנערך אמש (ראשון) בשכונת שערי חסד בירושלים אצל הגר"ש אויערבך התלוננו על צריבה בעיניהם, חלקם אף נזקקו לטיפול רפואי.

"שלושה מתוך ארבעה זמרים סובלים מצריבות בפנים ובעיניים" מספר ל'בחדרי חרדים' אחד ממארגני האירוע. "יש עשרות נפגעים מתוך האנשים שעמדו באזור במת המוזיקה, כולל אנשי הגברה, מאבטחים וסדרנים, ילדים ומבוגרים".

עוד במהלך האירוע, אחד הזמרים אחד הזמרים דיווח על צריבה בעיניו וירד מהבמה, האירוע המשיך כרגיל. בדקות האחרונות של האירוע החלו אנשים נוספים להתלונן על צריבות.

(מעמד הקבלת פני רבו אמש אצל הגר"ש אויערבך)


ככל שנוקפות השעות, מצטברות עוד ועוד תלונות. "כמעט בוודאות לא מדובר בגז מדמיע או גז פלפל רגיל. יש כמה תסמינים נורא מוזרים, נפיחות ואדמומיות בפנים, העובדה שזה החל רק הבוקר - שעות מרובות לאחר האירוע. רופאת עיניים אמרה לאחד מהנפגעים 'נראה שנכנסו לך גיצים בעינים'".

מה שמפתיע היא העובדה שאם לא די במתלוננים מהלילה, בשעות הבוקר זמרים נוספים התעוררו עם צריבה, מה שמצביע אולי על העובדה כי לא מדובר בגז מדמיע אלא בחומר אחר שטרם זוהה.

נכון לשעה זו לא ברור האם מדובר בתרסיס כלשהוא שהותז על ידי אחד המשתתפים, או שאחד השכנים בבניינים הסמוכים התיז מלמעלה. "לא יודע מי המציא את השמועה שמכיל גז מדמיע התפוצץ לאחד הבחורים בכיס, אם זה היה קורה, היינו יודעים על זה עוד במהלך האירוע" הוסיף ל'בחדרי' אחד מאנשי ההפקה.

מספר תלונות הוגשו למשטרת ירושלים ובחדרי חרדים ימשיך לעקוב.
הפלג הירושלמי הרב שמואל אויערבך הקבלת פני רבו צריבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד