י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הנשיא טראמפ שיתף ציוץ של שני חרדים

חשבון 'ישראל - ארה"ב', המנוהל על ידי שני ישראלים חרדים, העלה ציוץ אוהד לנשיא האמריקני שמיהר לשתף אותו עם ארבעים מיליון עוקביו

הנשיא טראמפ שיתף ציוץ של שני חרדים



הנשיא טראמפ ידוע כאדם לא צפוי, סדרת ציוציו בנושאים מדיניים מעוררות סערות גדולות, בנוסף טראמפ מעורר מהומות בסדרת ציוצים הקשורים למדיניות פנים בארה"ב, וחלק ממערכות החדשות בעולם מחזיקים עיתונאים שתפקידם לטפל בכל מה שנוגע לציוצים של טראמפ.

היום טראמפ הפתיע (או שלא) ושיתף ציוץ מחשבון טוויטר שפעיל רק כמה חודשים, ומספר עוקביו לא עבר את ה-3000 עד לפני מספר שעות, מיד לאחר השיתוף של הנשיא טראמפ מספר העוקבים עלה תוך פחות משעתיים בעוד -1000 עוקבים, כמות הפיברוטים נושק ל-10000 וכמות הריטווטים נושק ל-2000 (בעת כתיבת הידיעה).

החשבון שמנוהל על על ידי שני ישראלים חרדים, אחד מהם הוא כותב השורות, והשני הוא חרדי מירושלים, בשם ניסים שרי, שנינו יחד פתחנו חשבון שבו עולים ציוצים אוהדים לטראמפ, ולא נשארים חייבים לאלו שתוקפים אותו.

החשבון עצמו לא מזוהה עם אף אחד, הוא נקרא "ארה"ב & ישראל" בתקופה האחרונה טענו מגיבים בחשבון שהמפעילים של החשבון הם "טרולים רוסים", מה שגרם לכותב השורות לחשוף את עצמו והגיב לאחד אחד מהם דרך החשבון הפרטי שבו יש תמנה ברורה שלי יחד עם השם האמיתי, כי "החשבון הזה שלי, עכשיו תחשוף את עצמך".

לאחר התגובה של כותב השורות כל התוקפים נעלמו ונאלמו, מה שבעצם נתן חשיפה גדולה לחשבון, בסדרת ציוצים גדולה ומיוחדת להגנה על הנשיא טראמפ, מישהו ככל הנראה הסב את תשומת ליבם של מנהלי החשבון של טראמפ על חשבון ישראלי שלא מפסיק להגן על הנשיא המותקף יום יום, מה שגרם לנשיא טראמפ לשתף את הציוץ ל-40,000 מיליון עוקביו.





דונלד טראמפ טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד