י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

טראמפ רוצה לבדוק איי-קיו של השר שלו

הנשיא טראמפ הציע לבדוק ולהשוות בין ה-IQ שלו, לבין זה של מזכיר המדינה שלו, רקס טילרסון - שכינה אותו "מטומטם"

טילרסטון. צילום: רויטרס
טילרסטון. צילום: רויטרס



הנשיא טראמפ הציע לבדוק ולהשוות בין ה- IQ שלו, לבין מזכיר המדינה שלו, רקס טילרסון שכינה אותו "מטומטם".

טראמפ אמר בתגובה לדיווחים שטילרסון כינה אותו מטומטם: "אני חושב שזה חדשות מזויפות, אבל אם הוא עשה את זה, אני מניח שנצטרך להשוות בין מבחני IQ", את הדברים אמר אמר טראמפ למגזין פורבס בראיון שפורסם היום. "ואני יכול להגיד לך מי ינצח". הבהיר טראמפ בראיון.

על פי הדיווח ברשת NBC ביום רביעי שעבר, טילרסון שמכהן כמזכיר המדינה כינה את טראמפ "מטומטם" וכמעט התפטר מתפקידו, מי ששיכנע אותו להשאר הוא סגן הנשיא מייק פנס, שהצליח לשכנע אותו להישאר בתפקידו עד סוף השנה לפחות.

טילרסון, שהשתתף במסיבת עיתונאים במחלקת המדינה באותו יום, הדף את הפרסום כי איים להתפטר, אך לא הכחיש את ההערה שכינה את טראמפ "מטומטם". "סגן הנשיא מעולם לא היה צריך לשכנע אותי להישאר מזכיר המדינה, כי מעולם לא חשבתי לעזוב את התפקיד הזה", אמר טילרסון במסיבת העיתונאים.

כשנשאל על ההערה "מטומטם" שעל פי הדיווחים טילרסון כינה את טראמפ, הוא התחמק מהשאלה וענה "המקומות שאני בא מהם, לא עוסקים בשטויות קטנות כאלה, אני לא הולך להיות חלק מהמאמץ לפרק את הצוות של הממשל הזה".

טראמפ לא נשאר חייב והגיב לדיווחים כשצייץ בטוויטר "רקס טילרסון מעולם לא איים להתפטר, זה חדשות מזויפות של רשת ה- NBC, חדשות רדודות ואין שום אימות ממני".
דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד