י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בזכות פיתוח ישראלי: סקייפ תוכל להתערב בשיחות שלכם

העוזרת החכמה של מיקרוסופט, קורטנה, תוטמע בחלון השיחה באפליקציה ותאפשר למשתמשים לבצע פעולות נוספות - כמו קביעת פגישות ביומן והכנסת תזכורות - מבלי לצאת מהשיחה

שיחת וידאו. צילום: pixabay
שיחת וידאו. צילום: pixabay



סקייפ הופכת לחכמה יותר: החל מהיום תטמיע מיקרוסופט את קורטנה - העוזרת האישית הווירטואלית, המבוססת על בינה מלאכותית - באפליקציה של סקייפ. קורטנה תשולב בצ'ט כך שבזמן התכתבות היא תוכל להציע למשתמשים פעולות משלימות - כמו קביעת פגישות ביומן, הכנסת תזכורות, וכן מידע רלוונטי לתוכן השיחה.

בשלב הראשון יתבקש המשתמש לאשר את השילוב של קורטנה בשיחה. קורטנה תמוקם מעל שורת הכתיבה ובזמן ההתכתבות היא תזהה את נושא השיחה ותחל להציע הצעות, כמו תשובות מתאימות לשאלות שעלו בשיחה ועוד. העוזרת החכמה למעשה חוסכת למשתמש את הצורך לצאת מהאפליקציה בזמן השיחה כדי לגשת לאפליקציה אחרת.

מלבד העוזרות החכמות האחרות שקיימות היום - כמו סירי של אפל, ביקסבי של סמסונג ואלקסה של אמזון - שירות דומה, שבו עוזרת אישית משולבת בתוך שיחה, קיים כיום רק בגוגל, באפליקציית Allo, שמשלבת בה את גוגל now.

על הפיתוח של קוטרנה נמנה גם צוות ישראלי שיושב במרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בהרצליה. השילוב של העוזרת החכמה בתוך אפליקציית המסרים נעשה ברובו על ידי הצוות הישראלי, שיחד עם צוות הפיתוח של סקייפ בפאלו אלטו ביצעו את האינטגרציה בין שני השירותים.

קורטנה תוטמע באפליקציית סקייפ למשתמשי אנדרואיד ו-iOS ותהיה זמינה בהתחלה בארה"ב ובשפה האנגלית בלבד. בהדרגה היא תגיע גם למדינות נוספות ובשפות נוספות. על פי העדכון האחרון שלה, לסקייפ יותר מ-300 מיליון משתמשים מדי חודש.
שיחת וידאו וידאו סקייפ בינה מלאכותית משתמשי אנדרואיד משתמשי iOS

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד