י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"נרחיב את שיתוף הפעולה בין 'שטראוס' ל'בראשית'"

המשנה למנכ"ל קבוצת שטראוס במרכז בראשית אשדוד: "נרחיב את שיתוף הפעולה בין 'שטראוס' ל'בראשית' בתחומי התעסוקה והיזמות"

צילום: יח"ץ
צילום: יח"ץ



המשנה למנכ"ל קבוצת 'שטראוס', מר גיורא בר דעה, ומנכ"ל 'שטראוס מים ישראל', מר יניב שיראזי, הגיעו לביקור מיוחד במרכז 'בראשית אשדוד'. במהלך הביקור הביעו השניים את הערכתם לרמת השירות והמקצועיות של עובדות המרכז, לצד האווירה הנעימה וההתאמה המושלמת לצרכי האם החרדית העובדת.

בסיום דברי הברכה, התכנסו בכירי הנהלות 'שטראוס' ו'בראשית' לסיכום שנת הפעילות המשותפת, במהלכה זכה המרכז לאותות הצטיינות בכל הפרמטרים המדידים במסגרת יעדי הפעילות של כלל מרכזי 'שטראוס מים'. במהלך הדיון ציין המשנה למנכ"ל 'קבוצת שטראוס', גיורא בר דעה, כי מבחינת 'שטראוס' מדובר במודל מוצלח של שיתוף פעולה, ויש רצון להרחיבו לפרויקטים נוספים, כולל בתחום היזמות והסטארט אפים החרדיים.

מנכ"ל 'שטראוס מים ישראל', יניב שיראזי, ציין כי לקוחות 'שטראוס מים' מעניקים דירוגים גבוהים לרמת שירות שהם מקבלים במרכז 'בראשית', בכל הפרמטרים. "היותן של רוב העובדות אימהות למשפחות ברוכות מהווה מבחינתנו ערך מוסף, בהכירן את החשיבות הבריאותית של שתיית מים צלולים, בעיקר לילדים, והדבר בהחלט משתקף ברמת השירות והמחויבות שלהם ללקוחות שטראוס מים", דברי יניב שיראזי.

גדעון קופרמן, מנכ"ל 'בראשית' הוסיף כי לצד שביעות הרצון של הלקוחות, גם העובדות מרוצות מאוד, דבר שניכר באחוז התחלופה המזערי, לצד הביקוש הגבוה להתקבל לעבודה במרכז. הוא ציין כי בתחילת הדרך עבדו במרכז 35 עובדות בלבד, והיום, שלוש שנים אחרי, מועסקות בו יותר ממאה עובדות, מה שמעיד יותר מכל על הצלחת הפעילות ועל ההזדמנות הגלומה בהעסקת עובדים חרדיים איכותיים.

מרכז שירות הלקוחות המתקדם של 'תמי 4' הוקם על ידי חברת 'בראשית' עבור שטראוס מים, ומציג מודל חדשני וייחודי שפותח מראש בהתאמה מלאה לצרכי המעסיק והעובדות. המרכז מהווה סמל למצוינות ומובילות ערכית וחברתית, כמקום עבודה המעניק מעטפת מקצועית ואישית המותאמת לצרכי הקהילה. במרכז מספר מחלקות עם התמחויות שונות, בהן שירות לקוחות, מכירות, גבייה ושימור לקוחות. העובדות במקום נהנות מתנאי שכר מעולים ובונוסים גבוהים, לצד סביבת עבודה נעימה ורגועה, כולל שמרטפייה מושקעת לילדי העובדות, מטבח מאובזר, מרפסת שמש מרווחת המשמשת כפינת מרגוע, ספרייה עשירה ופעילות חברתית מושקעת ומגבשת באווירה חרדית מתאימה.
שטראוס בראשית שטראוס מים ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד