י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עד 250 שקל לאדם: מלון חדש ייפתח באילת לראשונה זה 15 שנה

"אסטרל לייט", מלון בן 400 חדרים וברמה של 2 כוכבים, ייפתח ב-2021 • "אילת עולה על מפת תיירות הלואו-קוסט"

מלון אסטרל לייט באילת, הדמיה
מלון אסטרל לייט באילת, הדמיה



רשת מלונות אסטרל מתכננת להקים מלון חדש של 400 חדרים באילת, שצפוי להיפתח ב-2021. המלון, שייקרא אסטרל לייט, יהיה ברמה של שני כוכבים, ויוקם במתחם המלונות בעיר, בסמוך ל-Ice Mall ולמלון פאלמה של הרשת. יהיה זה המלון הראשון שיוקם בעיר הדרומית מזה 15 שנים.

המחיר לחדר במלון יהיה 100 שקל לאדם בתקופת החורף, ועד מקסימום של 250 שקל לאדם בתקופת השיא של הקיץ. כל חדר יכיל עד שני אנשים. בניגוד לנהוג במלונות הגדולים באילת, באסטרל לייט לא יפעל צוות בידור, לא יהיה חדר כושר או ג'ימבורי ולא יתקיימו הפעלות לילדים.

המודל הכלכלי של המלון מתבסס על חבילה רזה, הכוללת תשלום בעבור שירות בסיסי של לינה בחדר מאובזר, ואפשרות להרחבת החבילה בתשלום לשירותים ומתקנים נוספים, כגון ארוחת בוקר, חדר כושר, בריכה, שירותי חנייה ועוד. כך למשל, ארוחת בוקר קונטיננטלית באחת המסעדות הצמודות למלון תעלה 25 שקל לאדם, ארוחת בוקר מלאה תעלה 60 שקל לאדם וארוחת ערב - כ-100 שקל; כניסה לבריכה תעלה 30 שקל ליום, ומגבת תעלה 15 שקל (מבלי להחזיר אותה). חניה תעלה 10 שקלים.

לרשת מלונות אסטרל יש כבר היום חמישה בתי מלון באילת. המלון אסטרל לייט צפוי להיבנות בתקופה קצרה יחסית של שלוש שנים, לאור הצעת החוק שיזם שר התיירות, יריב לוין, המאפשרת להעביר שינוי תב"ע להקמת מלון חדש באופן מזורז, דרך הוועדה לתשתיות לאומיות (ות"ל). רשת מלונות אסטרל היא הראשונה שתקים מלון חדש בהליך מזורז דרך הוועדה.

בני זרח, שותף מייסד ומנכ"ל רשת מלונות אסטרל, אומר כי "כמו שאיזי ג'ט שינתה את מפת התעופה העולמית עם הוזלת מחירי הטיסות בעשרות אחוזים, כך מלון אסטרל לייט יספק למבקרים בו את כל השירותים שהם רוצים במלון, כשכל אחד יוכל להתאים לעצמו את רמת השירות. אנשי עסקים או תיירים יוכלו לקבל חדר בסיסי, וכל מי שירצה שירות נוסף, יוכל לשלם בעבורו. יש בעולם ענף חדש של תיירים – תיירי לאו-קוסט, כאלה המחפשים לטייל בכל העולם וכל זאת בעלויות נמוכות. אילת, לראשונה, צפויה לעלות על מפת תיירות זו, ואנו מאמינים כי מלון זה יהיה הסנונית הראשונה בתחום".

שר התיירות, יריב לוין, אמר כי "מלון הלואו-קוסט של רשת אסטרל הוא ראשון בשרשרת ארוכה של מלונות חדשים שעתידים לקום באילת, לאחר שנים ארוכות שלא נבנו כאן מלונות. אנו נמצאים בעיצומה של תנופה אדירה של הקמת חדרי מלון, בעקבות התנועה חסרת התקדים של התיירות לישראל. אנחנו השנה עם שיא של כל הזמנים במספר התיירים שמגיעים לארץ, והדבר הזה בא לידי ביטוי בכניסה של הרבה מאוד יזמים לענף הזה".
מלון חדש אסטרל לייט לואו קוסט מלונות אסטרל מלון בזול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד