ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

'בחדרי חרדים' פרש חסות - אפיקים קטף את הגביע

בכירי עולם הפרסום התכנסו לטקס חלוקת מדליות לקמפיינים הפרסומיים המוצלחים ביותר • את החסות הראשית לאירוע העניק אתר 'בחדרי חרדים', ומשרד הפרסום 'אפיקים' קטף את המקום השני בקטגוריית המגזרים • בפנים: מי לקח שלושה מהמקומות הראשונים, סיקור וגלריית ענק

האירוע שהתקיים אמש בחסות אתר בחדרי חרדים
האירוע שהתקיים אמש בחסות אתר בחדרי חרדים



בטקס חגיגי שנערך אמש הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, ה-Effie Awards, של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל. הזוכים הוכרזו ב-11 קטגוריות כשהמרכזית בהן היא קטגוריית הפלטינום עבור מהלכים לאורך זמן. עוד הוכרז הזוכה בפרס הגרנד, אלוף אלופים.

המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום מקיימים את תחרות אפי הישראלית, תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי - Effie Awards זו השנה ה-11 בישראל.

מסך כל המקומות הראשונים: משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey זכו בשלושה פרסים. שלמור, אבנון, עמיחי Y&R ו - ראובני פרידן IPG זכו בשני פרסים כל אחד. בזק זכתה בשתי קטגוריות, אחת מהן בקטגוריה היוקרתית ביותר, הפלטינום.

הזוכים בקטגוריית מגזרים

קטגוריית מגזרים היתה הקטגוריה בה התחרו משרדי הפרסום מהמגזרים החרדי והערבי. את הפרס בקטגוריה זו העניק מנכ"ל אתר בחדרי חרדים גיא כהן. אתר בחדרי חרדים היה גם נותן החסות הראשי על האירוע.

בקטגוריית מגזרים זכתה חברת פלאפון עבור המהלך "חיזוק הקשר עם הצעירים במגזר הערבי באמצעות הפייסבוק" של משרד הפרסום אפאק טריו.

במקום השני זכתה חברת בזק עבור המהלך "חידון שמירת הלשון הגדול: פעילות פורצת דרך לחיזוק הקשר בין בזק למגזר החרדי" של משרד הפרסום אפיקים. בשנת 2010, כחלק ממהפכת התקשורת שהנהיגה בזק כאסטרטגיה בפנייתה למגזר החרדי, החליטה החברה לייצר מהלך שיווקי שטרם נעשה: חידון שמירת הלשון הגדול. באמצעות החידון עלתה בזק מדרגה בחיבור לערך שמירת הלשון, הפעם לא רק באמצעות "משחק"/חוויה אלא גם באמצעות לימוד רציני ומעמיק בתחום חשוב זה.

הפעילות השיווקית של המהלך הניבה תוצאות מרשימות: תרמה לחיזוק תפיסת בזק כמספקת את המענה הטוב ביותר לצרכי המגזר החרדי, תרמה לניכוס ערך שמירת הלשון במגזר החרדי לבזק, יצרה באזז תקשורתי סביב החידון וסביב הגמר הגדול: אלפי משתתפים בשלבים השונים של החידון, חשיפה גדולה לחידון ואירוע הגמר אשר כיבדו בנוכחותם: רבנים, אנשי ציבור ומובילי דעה במגזר.

הקמפיין של אפיקים שייצג את המגזר החרדי



במקום השלישי זכתה חברת איקאה עבור המהלך "איך הופכים את נשות המגזר הערבי לשגרירות המותג" של משרד הפרסום McCann Cultures.

הזוכים בשאר הקטגוריות

בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מזון זכתה חברת MSD עבור המהלך "נלחמים בתופעת הסקפטיות הגברית" של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. במקום השני זכתה חברת חוגלה קימברלי עבור המהלך "כיצד Huggies השתמש בפייסבוק ליצירת מערכת יחסים עם סגמנט האימהות הטריות" של משרד הפרסום McCann Erickson. במקום השלישי זכתה חברת פרוקטר & גמבל ישראל עבור המהלך "לנור – כובשים את השוק עם כל חיבוק" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.

בקטגוריית מוצרי צריכה – מזון זכתה חברת שטראוס גרופ עבור המהלך "השקת אצבעות שוקולד פרה. כובשים מחדש את לב הילדים" של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi. במקום השני זכתה חברת תנובה עבור המהלך "רק ענקים מנצחים גמדים: יופלה שטוזים מייצר מהפכה בשוק מעדני הפעוטות" של משרד הפרסום McCann Erickson. במקום השלישי זכתה חברת שטראוס גרופ עבור המהלך "גבינות שטראוס - להרגיש את המרקם. היתרון המוצרי שעשה את ההבדל!" של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.

בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מתכלים זכתה קבוצת סמל"ת עבור המהלך "אלפא MiTo – רכב הסופר מיני הקטנצ'יק שהעלה את הדופק למותג אלפא רומיאו" של משרד הפרסום דרורי שלומי. במקום השני זכתה חברת גינדי ת"א מקבוצת גינדי השקעות וריבוע כחול נדל"ן עבור המהלך "פרויקט של פעם ב-100 שנה: מגדירים מחדש את ענף הנדל"ן בישראל" של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. במקום השלישי זכתה תדיראן גרופ עבור המהלך "מדיבורים לביצועים – מקררים את הסהרה ושוברים שיאי מכירות" של משרד הפרסום McCann Erickson.

בקטגוריית תקשורת זכתה חברת בזק עבור המהלך "מהבית מדברים בזק: משנים את הרגלי השיחה" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey. במקום השני זכה לוח winwin עבור המהלך "עושים הכלללל עבור הלקוחות שלנו. winwin משנה את שוק הלוחות בישראל" של משרד הפרסום ענבר מרחב שקד. במקום השלישי זכתה חברת HOT עבור המהלך "HOT – המקום למשפחה שלך. יצירת זירה תחרותית חדשה וכיבושה" של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi.

בקטגוריית קמעונאות זכה מפעל הפיס עבור המהלך "לוטו - איך המספרים סידרו לנו את החיים (וגם 38 מיליון ₪ בחמישה חודשים בלבד)" של משרד הפרסום אדלר, חומסקי & ורשבסקי Grey. במקום השני זכתה חברת פוקס עבור המהלך "Basic is beautiful" של משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB. במקום השלישי זכתה מגה קמעונאות עבור המהלך "מלחמת העגלות של מגה בול: המלחמה של דוד בגוליית" של משרד הפרסום McCann Erickson.

בקטגוריית פיננסים זכה הבנק הבינלאומי עבור המהלך "חשבון להשקעות בלבד - היצירתיות של הבינלאומי עושה פריצת דרך בעולם הבנקאות" של משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. במקום השני זכה בנק מזרחי טפחות עבור המהלך "המומחים שמנצחים את כולם" של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. במקום השלישי זכה בנק דיסקונט עבור המהלך "השקת מפתח דיסקונט – הכרטיס היחיד שמעודד אותך לחסוך" של משרד הפרסום יהושע \ TBWA.

בקטגוריית מלכ"רים מגזר ציבורי ואחריות חברתית זכה הוועד למלחמה באיידס עבור המהלך "פרוייקט SDIA. תראו כמה קל להדביק באהבה" של משרד הפרסום שלמור, אבנון, עמיחי \ Y&R באהבה. במקום השני זכתה עמותת ידידי הסיסים עבור המהלך "הריאליטי הסלולרי להצלת הסיסים" של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין DRAFTFCB. במקום השלישי זכתה תנועת קול אחד עבור המהלך "יוצרים את המחר היום" של משרד הפרסום דה בריף.

בקטגוריית חברות מהמגזר העסקי שהובילו מהלכים חברתיים זכתה חברת פרטנר תקשורת עבור המהלך "Orange Rockcorps - הנוער של orange מוכיח שיש לנו דור מצוין!" של משרד הפרסום ראובני פרידןIPG. במקום השני זכה בנק הפועלים עבור המהלך "דן חסכן: נותנים להורים כלים לדאוג לעתיד הילדים" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey. במקום השלישי זכתה חברת יוניליוור ישראל עבור המהלך "הטקס האלטרנטיבי של Dove להכתרת מלכ(ו)ת היופי" של משרד הפרסום McCann Erickson.

בקטגוריית תקציבים קטנים זכו שירותי פרסום מאוחדים עבור המהלך "הפרסום ברדיו עובד: מנת הפלאפל ששיגעה את המדינה" של שלמור אבנוןעמיחי Y&R. במקום השני זכתה קבוצת חנן מור עבור המהלך "מובילים את הבניה הסביבתית בישראל" של משרד הפרסום McCann Erickson. במקום השלישי זכה ה"בצפר" עבור המהלך "מזרימים דם חדש לענף הפרסום" של משרד הפרסום פובליסיס ישראל.

בקטגוריית אפי פלטינום, על הישגים לאורך זמן, זכתה חברת בזק עבור המהלך "מחברה תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey. במקום השני זכתה חברת תמי 4 עבור המהלך "תמי 4 ממציאה מחדש את קטגורית מי השתיה" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey. במקום השלישי זכתה חברת חוגלה קימברלי עבור המהלך "המהלך הדיגטלי של קוטקס יאנג. בונים את עתיד המותג בעזרת דור העתיד" של משרד הפרסום McCann Erickson.

בפרס ה-Grand Effie ("אלוף האלופים"), מהלך השיווק והפרסום של השנה, הזוכה היא חברת MSD עבור המהלך "נלחמים בתופעת הסקפטיות הגברית" של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.

גזי קפלן, יו"ר התחרות: "בעולם השיווק המשתנה והצומח כאשר חדשנות היא מילת המפתח, תחרות האפי הציבה את הקריטריונים הברורים להצלחה שיווקית אמיתית. תחרות האפי נותנת הזדמנות להוכחה של הצלחה שיווקית לא רק בקרב חברות עתירות תקציבים אלא גם בקרב כלל החברות שמשתמשות בכלים שיווקיים. גם השנה אין לי ספק שהזוכים בתחרות הם הראויים ביותר".

פנינה שנהב, יו"ר המי"ל: "אני מברכת את הזוכים על זכייתם. ללא ספק תחרות האפי הצליחה למצב את עצמה כאחד המותגים המקצועיים והמובילים בעולם השיווק והפרסום. הפרסים הם אות כבוד קודם כל עבור אנשי השיווק והפרסום שהובילו את המהלכים אבל גם עבור הענף כולו שממשיך לאתגר את עצמו משנה לשנה".

את הפרסים הגישו מנכ"לים מובילים במשק הישראלי: מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל; אלי יונס, מנכ"ל מזרחי טפחות; רון אילון, מנכ"ל yes; רוית בר ניב, יו"ר שיכון ובינוי; סמדר ברבר צדיק, מנכ"ל הבנק הבינלאומי; רביב צולר, מנכ"ל ביטוח ישיר; איציק תמיר, מנכ"ל קבוצת ישראל החברה לייצור משקאות קלים; אילן ישועה, מנכ"ל וואלה. בטקס, בהנחיית עודד מנשה, נשאו דברים גזי קפלן, מנכ"ל אסם ויו"ר הוועדה המארגנת; פנינה שנהב, יו"ר המי"ל; אייל מליס, יו"ר איגוד השיווק הישראלי; ויגאל בראון, מנכ"ל אגוד חברות הפרסום.

המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום מקיימים את תחרות אפי הישראלית, תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי - Effie Awards זו השנה ה-11 בישראל.

גלריית תמונות מהאירוע



































































אפיקים פרסום המי"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד