י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

היום שאחרי • ברוקלין מציגה: מוקד המצלמות

'השומרים' פונים לבעלי מצלמות אבטחה: לעדכן רשימת האזורים המכוסים • בשלב הבא: יותקנו מצלמות שיתעדו כל זוית בשכונה • המטרה: "שידעו שאי-אפשר להתחמק"

מצלמת אבטחה בניו יורק. צילום: בחדרי חרדים
מצלמת אבטחה בניו יורק. צילום: בחדרי חרדים

ארגוני 'השומרים' בשכונות השונות ברחבי ברוקלין התכנסו שעות אחדות לאחר הלווית הילד לייבי קלצקי ז"ל - וגיבשו מסקנות כיצד להיערך כדי למנוע את הזוועה הבאה.

בישיבה הועלו מספר הצעות אופרטיביות, כאשר ההצעה הראשונה שהתקבלה היא הקמת הארגון החדש 'ביטחון לקהילה'. הארגונים פונים לבעלי מצלמות אבטחה בבתים ובעסקים, המוכנים להטות שכם ולהוות חלק ממערך אבטחה.

העסקנים הקימו מוקד אליו מוזמנים ומתבקשים כל בעלי מצלמות האבטחה - לפנות ולעדכן היכן ממוקמת המצלמה שברשתם ואיזה שטח היא מצלמת.

השלב השני במערכה: התקנת מצלמות אבטחה שיכסו את כל האזורים שאינם מצולמים בשלב זה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמרו בארגון 'השומרים בורו פארק': "אצלכם באתר התפרסם עוד לפני ההלוויה על פריסת המצלמות ב'קרית יואל'. כנראה שהיום זה הפתרון היחיד - שידעו שהכל מתועד ואי אפשר להתחמק".

"המטרה היא שבכל רחוב יהיה תיעוד מלא על כל מה שקורה ברחוב", אומר אהרון קרצר, מראשי האירגון. "תיעוד מלא בכל רחוב ובכל סימטה ימגר את הפשע מרחובות בורו-פארק, שכיום סובלת מ'הולד-אפס' (-שוד באיומי אקדח), ובמיוחד ממקרי שוד וגניבה בימי הקיץ, כאשר הציבור לא נמצא.

"זה גם ירתיע את הפושעים מקרב הקהילה, ואנשים יוכלו להסתובב ברחובות בביטחון, מבלי לפחד. היום אנשים מפחדים להסתובב ברחובות ביום וכמובן בלילה, ואני מדבר אפילו על רחובות מרכזיים בשכונה", אמר קרצר.

הטלפון לבעלי מצלמות אבטחה: 212-201-7420.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד