י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שכניו של 'הקצב': יש לו מבט של רוצח בעיניים

שכנתו של ארון טוענת: בני הקטן כמעט נפל קורבן למקרה זהה, הברחתי אותו בצעקות • מכריו מתקופת עבודתו כקצב במעדנייה: "מבט עיניו המלחיץ היה מפחיד את הלקוחות"

הרוצח לוי ארון בבית המשפט
הרוצח לוי ארון בבית המשפט

רחובות שכונת בורו-פארק טרם נרגעו מאז הרצח המזוויע והמחריד של הילד לייבי קלצקי ז"ל. עדויות על החשוד ברצח, לוי ארון, ממשיכים לזרום ואופיו מצטייר כאדם בלתי שפוי וכלא נורמטיבי.

שכנתו של ארון טוענת כי בנה הקטן כמעט נפל קורבן למקרה זהה. בראיון ל'ניו יורק פוסט', סיפרה שלשום (שישי) זיסה ברקוביץ', המתגוררת "מרחק פסיעה" מדלתו של ארון בברוקלין, כי הוא ניסה לחטוף את בנה לפני כשנתיים.

יחד עם זאת, היא ספרה כי הצליחה להבריח את החוטף בצעקות, ולמנוע מהילד ליפול בידיו של "הקצב מברוקלין".

"הקהילה חיה בטראומה", סיפרה לכתב העיתון, כשתיארה את הדרמה שפקדה את משפחתה, לטענתה.

היא הוסיפה כי הגישה תלונה במשטרה לפני כמה ימים, שעות ספורות בלבד לאחר שארון נעצר בחשד לרציחתו של קלצקי ולביתור גופתו. "יש לו מבט של רוצח בעיניים", אמרו השכנים.

שכנים נוספים בשכונה סיפרו שארון היה "עוף מוזר", שהתנדב פעמים רבות להסיע ילדים ברחבי העיר. ארון גר בעבר בטנסי, שם היה נשוי תקופה קצרה, ועבד כקצב במעדנייה כשרה.

"מבט עיניו המלחיץ היה מפחיד את הלקוחות", סיפרו אנשים שהכירו אותו. מכר נוסף של ארון, מהפייסבוק, טען כי החשוד ברצח עבר לאחר מכן לברוקלין, רק מכיוון ש"שם יש יותר ילדים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד