י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ריאליטי למשגיחי כשרות: מי יהיה משגיח השנה?

מגזין 'כשרות' המתפרסם בארצות הברית, יוזם תחרות מפתיעה: מי יהיה משגיח השנה? • מי יוכל לסמס? מפעלים, צרכנים ומסעדות • הזוכה יקבל פרס כספי ומאות מוצרי מזון

משגיח. צילום ארכיון
משגיח. צילום ארכיון

אם עד היום הכרנו תחרויות שנועדו לברר מיהם זמרי השנה, אנשי השנה, חתונות השנה ואירועי השנה – בואו להכיר את התחרות שמסעירה את ארצות הברית: מי יהיה משגיח השנה?

מגזין 'כשרות' המתפרסם בארצות הברית, הכריז השבוע על תחרות: 'משגיח השנה'. התחרות תתקיים בחודש אלול, והמעריצים המולהבים של המשגיחים מוזמנים לסמס למועמד המועדף עליהם.

בפניה שביצע המגזין למפעלים, צרכני הכשרות, מפעלים ומסעדות המקבלים כשרות, מתבקשים צרכני הכשרות לדרג את המשגיחים על פי קריטריונים של מסירות לעבודה והקפדתם על ענייני הכשרות.

ומה יקבל משגיח השנה?

הפרס הכספי עומד על סכום של 1000 דולר. בנוסף יקבל ה'חתן' מאות מוצרי מזון שנתרמו על ידי מפעלים שהצטרפו למיזם.

הרב יוסף ויקלר עורך העיתון אמר כי "מטרת התחרות לעודד את משגיחי הכשרות. אנחנו רוצים שהמעסיקים יעריכו יותר את משגיחי הכשרות שעובדים במפעל"

בסקר שערך לאחרונה ארגון האו יו התברר כי מספר משגיחי הכשרות שמעוניינים לעבוד במקצוע – יורד בהתמדה. הסיבה העיקרית לירידה הדרסטית היא השכר הזעום שמקבל המשגיח. "פה באמריקה אדם שיושב בבית או בכולל מקבל אבטחת הכנסה. הסכום אותו מקבל אדם מחוסר עבודה גבוה יותר מהשכר אותו מקבל משגיח כשרות. ואם לא די בכך, הרי שהמעסיקים של משגיחי הכשרות דורשים מהם לעבוד בעבודות המטבח, ולא רק בלברור אורז", אומר הרב אליפנט מנהל מערכת הכשות של האו,יו –מערכת הכשרות הגדולה ביותר בארה"ב.

אז אם אתם משגיחי כשרות בכל מקום בעולם, אתם מוזמנים להצטרף לתחרות בכתובת: Kashrus Mashgiach Award, P.O. Box 204, Brooklyn, NY, 11204

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד