י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ומי מנצל את הטרגדיה בבורו פארק? המיסיונרים

קבוצת מיסיונרים פשטה על רחובות בורו פארק, וחילקה חומר מסיונרי תחת הכותרת: 'איך לא לאבד את האמונה בעקבות טרגדיית קלצקי' • כיצד פעלו העסקנים?

רחובות בורו פארק. צילום ארכיון
רחובות בורו פארק. צילום ארכיון

המיסיונרים הפועלים בריכוזים החרדיים בניו יורק, החליטו לנצל את מצב הרוח השפוך של הציבור החרדי בכדי להסית יהודים כנגד היהדות, ולהביא אליהם את 'הבשורה' שתוציא אותם ממצבם הדכאוני.

קבוצת מיסיונרים לבושים בחולצות לבנות ומכנסיים שחורות עברה אתמול מדלת לדלת בשכונת בורו פארק וחילקה חוברות שכותרתן: 'איך לא לאבד את האמונה בעקבות טרגדיית קלצקי'.

חברי ארגון 'השומרים' שעודכנו 'און ליין' על המתרחש, דאגו לסלק אותם מהשטח.

אברהם בקר, המתגורר ברחוב 46 בין השדרה ה-13 והשדרה ה-14, אומר ל'בחדרי חרדים': "יש לנו כאן בעיה רצינית. על פי החוק אין כל מניעה להסתובב ברחוב ולחלק חומרי הסברה. אנחנו לא יכולים לבקש את עזרת המשטרה בהרחקת הגורמים שמגיעים בכדי לזרוע הרס בקרב ילדים תמימים.

"הרבה מהאנשים לא מודעים לסכנה שבאותם חוברות. המיסיונרים מגיעים כשהם לבושים כבחורי ישיבה לכל דבר. מכנסיים שחורות, חולצות לבנות וכיפות ומתנהגים בנימוס מופתי.

"הדרך היחידה להרחיק אותם היא לשכנע אותם שילכו, אך עד שאנחנו מבהירים להם שאין מקומם בשכונה חרדית, הם מצליחים לגרום לא מעט נזק".

המיסיונרים הגיעו גם לשכונת ויליאמסבורג, שם פשטו על הרחובות החרדיים וחילקו חומר מיסיונרי. מספר עסקנים עקבו אחרי הקבוצה, והוציאה מתיבות הדואר את החומר שחולק.

לאחר שעה ארוכה בהם ניהלו העסקנים משחקי חתול ועכבר עם המיסיונרים, עזבו האחרונים את השכונה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד