י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ההשקעה היחודית באמצעות תשקיף: ימים פתוחים ב 'בסדנו'

כל מה שתרצו לדעת על ההשקעה הייחודית באמצעות תשקיף: 'בסדנו' מזמינה אתכם לימים פתוחים

ההשקעה היחודית באמצעות תשקיף: ימים פתוחים ב 'בסדנו'
יחצ



קבוצת 'בסדנו' עם שותפות 'סקסס ניו הייבן לבל' מקיימות ימים פתוחים למתעניינים, בהם יוצגו פרטים על השקעת הנדל"ן באמצעות תשקיף בתחום מעונות הסטודנטים בעיר האוניברסיטאות ניו הייבן שבמדינת קונטיקט, ארה"ב.

התשקיף הוא מסמך מקיף הנותן גילוי מלא ועדכני לגבי המידע הקשור להשקעה, כולל התייחסות לסיכונים ולסיכויים כפי שידוע לקבוצה, ובגיבוי של הערכות שווי, חוות דעת, דו"חות חשבוניים וכדומה.

במסגרת הימים הפתוחים ניתן יהיה להיפגש באופן בלתי אמצעי עם נציגיה הבכירים של קבוצת 'בסדנו', להציג שאלות ולקבל תשובות על פרטי ההשקעה, כמו גם על משמעותה ויתרונותיה המובהקים של השקעה באמצעות תשקיף, והכל בהתאם למותר על פי דין.

במהלך המפגשים יוסבר גם תהליך ההצטרפות להשקעה, כולל רישום לאיזור האישי באתר בסדנו. כזכור, מחיר יחידת השקעה הינו 12,500 $ בלבד, ומספר היחידות מוגבל.

הימים הפתוחים יתקיימו השבוע בירושלים, במשרדי 'בסדנו', קניון הר חוצבים, רח' המרפא 1: בימים שלישי ורביעי כ"ז-כ"ח בתשרי (17-18 באוקטובר) בשעות: 11:00, 14:00, 17:00 ו-20:00.
מפגשים נוספים יתקיימו השבוע גם בבני ברק, בכולל ברסלב, רח' אלשיך פינת הרב סעדיה גאון, ביום רביעי כ"ח בתשרי (18/10), בשעה 19:00; ובקרית ספר, רח' חזון דוד 27, ביום שלישי כ"ז בתשרי (17/10), בשעה 20:00.

יצוין כי ההצטרפות להשקעה באמצעות התשקיף מצריכה הגשת טפסים, שיחולקו בין היתר במסגרת הימים הפתוחים. זאת על מנת להגיע מוכנים לפתיחת ההרשמה להשקעה: השבוע ביום חמישי, כ"ט בתשרי (19/10), בשעה 10:00 בדיוק.
בסדנו השקעה ארה נדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד