י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הנגיד קיצר את ביקורו לטובת אירוסי הבת חנהל'ה

הנגיד רכניץ שהגיע לחוג את סוכות בישראל, קיצר את ביקורו במפתיע ללא אומר ודברים • הלילה התבררה הסיבה. הבת חנה באה בקשרי שידוכין עם תלמיד ישיבת 'דרכי תורה'

הנגיד שלמה רכניץ
הנגיד שלמה רכניץ

 


שמחה ביהדות החרדית בארה"ב: חנה רכניץ, בתו של איל ההון והמלחין הנודע שלמה יהודה רכניץ התארסה הלילה (שלישי) עם הבחור נפתלי שוסס מבחירי ישיבת 'דרכי תורה' בפאר רוקאווי בניו יורק.

החתן הוא נכדו של הנגיד אלי קליינמן, מתומכי עולם התורה כמו גם אבי הכלה הנגיד רכניץ המוכר כתומך נלהב בהיכלי ישיבות וכוללים רבים בישראל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנגיד רכניץ שהגיע לחגוג את חג הסוכות בישראל, קיצר במפתיע את ביקורו בישראל והמריא חזרה ללוס אנגלס ביום ראשון, הלילה התבררה הסיבה למפרע.

השמחה גדולה שכן הנגיד רכניץ הקדיש בשנים האחרונות הרבה מאוד מאמץ בכדי להביא לפתרון אחת הבעיות הקשות שמעיקות על הציבור החרדי ליטאי בארה"ב - בעיית השידוכים, שהרבה מאוד בחורים ובחורות ממתינים למצוא שידוך במשך כמה שנים, ומגיעים לגילאים מאוחרים יותר.

בעיית השידוכים בארה"ב נמצאת במוקד סדר היום בשנתיים האחרונות, הנגיד רכניץ הוא אחד מאלו שהובילו את הקמפיין והדיבור בניסיון למצוא פתרונות לבעיית השידוכים.

בשמחה שנחוגה הלילה, השתתפו רבנים, ראשי ישיבות, אישי ציבור ואנשי עסקים רבים.

 




שלמה רכניץ אירוסין נפתלי שוסס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד