י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

האם אנשי הקהילה סייעו למנהלת החשודה במעשים חמורים

המשטרה באוסטרליה אישרה כי היא חוקרת את אנשי הקהילה החרדית בחשד שסייעו למנהלת בית הספר מלכה לייפר לברוח לישראל לאחר שנחשדה בהתעללות בילדות בבית ספר • ל'בחדרי' נודע כי משלחת מיוחדת הגיעה לארץ מאוסטרליה בימים האחרונים לקדם בכל הכוח מול הפרקליטות את הסגרת המנהלת לאוסטרליה

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



חברי הקהילה היהודית "עדת ישראל" באוסטרליה נחקרו בחשד שעזרו למלכה לייפר - המנהלת שנחשדה בהתעללות ובביצוע מעשים חמורים ואסורים בתלמידות בבית ספרה.

משטרת העיר ויקטוריה באוסטרליה אישרה כי היא חוקרת אנשי קהילה חרדים בחשד שסייעו למנהלת בית הספר מלכה לייפר לברוח לישראל לאחר שנחשדה בהתעללות בילדות בבית ספר, כך מדווחת רשת ABC האוסטרלית.

כזכור, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' מנהלת בתיכון חרדי במלבורן אוסטרליה, נחשדה בתקיפת תלמידות.

המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה הגישה לפני כשנתיים בקשה לבית משפט המחוזי בירושלים להסגירה לאוסטרליה, זאת ועל פי החשד ביצעה עשרות עבירות שונות בתלמידותיה בין השנים 2001-2008 בזמן ששימשה כמורה ומנהלת בבית ספר החרדי "עדת ישראל".

הבקשה הוגשה תחילה ביולי 2013 ע"י הרשויות באוסטרליה, ובאוגוסט 2014 לאחר שנעצרה בישראל הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לבצע את ההסגרה. על פי הבקשה, לייפר שנולדה והתגוררה במלבורן, הושעתה ממשרתה עם היוודע המעשים, ו-24 שעות לאחר שנערך לה שימוע לפני פיטורין, נמלטה לישראל.

מלכה לייפר, אם לשמונה ילדים, הגיעה לישראל לאחר בריחתה והשתקעה בעמנואל, נעצרה, ולאחר ששוחררה מבית המעצר שהתה במעצר בית בביתה, לאחר מספר דיונים השופט נעתר לבקשת ההגנה והסכים כי יש להפסיק את הליך ההסגרה נגדה, מאחר והיא הוגדרה לא שפויה.

כאמור בימים האחרונים נחקרו מספר חרדים בחשד שעזרו ללייפר החשודה לברוח לישראל.

ע"פ מידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', משלחת מיוחדת הגיעה לארץ מאוסטרליה בימים האחרונים לקדם בכל הכוח מול הפרקליטות את הסגרת המנהלת לאוסטרליה לצורך העמדה לדין בגין החשדות החמורים.
אוסטרליה עדת ישראל חקירה מלכה לייפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד