ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

החרדית שתובעת את נתניהו וחושפת את הסודות מתוך הבית

ש.ר חרדית בת 24 תובעת את שרה נתניהו, משרד רה"מ, חברת הנקיון בו עבדה, אב הבית, ראש הסגל של רה"מ ויועצת החרדים של נתניהו - רבקה פאלוך • העובדת החרדית ל'ידיעות אחרונות': "הייתי השפחה של שרה נתניהו"

הכניסה למעון ראש הממשלה, צילום: פלאש 90
הכניסה למעון ראש הממשלה, צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



הבוקר, מפרסם עיתון ידיעות אחרונות כי עובדת נוספת תובעת את רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. הפעם מדובר בצעירה חרדית, בת 24, שהגישה אתמול תביעה אזרחית כנגד שרה נתניהו. לטענתה היא עברה מסכת של התעללות במעון ראש הממשלה בירושלים, בעת שהועסקה שם כעובדת נקיון.

האירועים שאותם מתארת הצעירה התרחשו רק לפני מספר שבועות - ואחרי שבית הדין לעבודה קיבל בזו אחר זו את תביעותיהם של מני נפתלי וגיא אליהו ומתח ביקורת נוקבת על העסקתם הפוגענית וההתעמרות שסבלו כשעבדו במעון הפרטי של ראש הממשלה ורעייתו.

עוד מתפרסם, כי ש.ר, נשואה ואמא לשלושה ילדים, התקבלה לעבוד בקומה השנייה של המעון לפני חודשיים בדיוק, היא הספיקה לעבוד רק חודש אחד לפני שנסה על נפשה. אתמול היא הגישה לבית הדין לעבודה תביעה על סך 225 אלף שקלים נגד הגברת שרה נתניהו, שבה היא מגוללת כיצד רעיית ראש הממשלה התעללה בה, השפילה אותה, השתלחה בה, התעמרה בה ואף עמדה להכותה.

בתביעה — שהוגשה גם נגד משרד רה"מ, חברת הניקיון שבאמצעותה הועסקה העובדת, יועצת רה"מ לענייני חרדים רבקה פאלוך, אב הבית אפי אזולאי וראש הסגל של רה"מ יואב הורוביץ — מגוללת ש.ר. את קורותיה מהיום שבו הציעה לה מכרה לעבוד במעון ראש הממשלה, דרך המסכת המתישה של הראיונות והמיונים שעברה כדי להתקבל לעבודה, ועד שנמלטה משם כאמור אחרי חודש אחד בלבד.


באמצעות עורכי הדין אורן גרוס, נעמי לנדאו ושירן הורוביץ ממשרד עוה"ד לנדאו ושות' טוענת התובעת כי לא זו בלבד שהגברת נתניהו לא הפנימה את פסקי הדין בעניין נפתלי ואליהו (שגם הם יוצגו על ידי המשרד) ולא שינתה את דרכיה — אלא שהיא אף שיכללה את שיטות ההתעמרות וההתנכלות.

בכתב התביעה מודגש כי התובעת היא חרדית שאין בביתה טלוויזיה, רדיו או מחשב ועל כן לא הכירה את הפרשיות הקודמות שבהן נקשר שמה של הגברת נתניהו. על פי הנטען, נתניהו העדיפה ש"השפחות שלה", כלשון התביעה, יהיו נשים מהמגזר החרדי כי האמינה שהן מופנמות וחרוצות שלא ידליפו ולא יתלוננו.

ש.ר. העובדת החרדית, הביעה את תחושותיה לידיעות אחרונות "מעולם לא דמיינתי לעצמי שאיאלץ לעבור מסכת התעללויות כמו זו שעברתי במעון ראש הממשלה על ידי הגברת שרה נתניהו. נכנסתי למעון רה"מ כאישה מאושרת, חייכנית, בריאה, שכל רצונה היה להשתכר בכבוד ולפרנס את משפחתה, ויצאתי ממנו שבר כלי, מדוכאת, עצובה, חסרת כוחות, בקושי מתפקדת, סובלת מחרדות ומסיוטים שממשיכים ללוות אותי כל לילה".

"במשך חודש שלם, יום יום, שעה שעה, הגברת נתניהו הילכה עליי אימים, צרחה, קיללה. כל דבר הכי קטן יכול היה להוציא אותה מדעתה ולגרום לה להתחיל להשתולל", המשיכה ותיארה העובדת החרדית. "אני כל הזמן חושבת למה זה קרה לי, למה זכיתי ליחס של שפחה. הרי בסך הכל באתי לעבוד. גם בתור ילדה, גם בתור אישה בוגרת, מעולם לא צעקו עליי, לא ניסו לפגוע בי, תמיד הייתי אהובה, ופתאום להגיע למעון רה"מ, שאמור להיות המקום המכובד עלי אדמות, לעבוד בו ולזכות ליחס כל כך אלים, פוגעני ומתעלל מצד הגברת נתניהו היה ועדיין הלם מוחלט עבורי".

ידיעות אחרונות מפרסם את תגובת מקורבי נתניהו: "מקורבים למשפחת נתניהו מסרו אמש בתגובה להגשת התביעה: "זו איננה תביעה אמיתית. זהו ניסיון סחיטה של עובדת שהועסקה כמה ימים ועל זה היא מנסה לסחוט 225 אלף שקל".

"שוב מדובר בתביעת סרק מופרכת, מלאת שקרים, מועתקת וממוחזרת. שוב נעשה שימוש בשיטה הקלה והרגילה לקבל פרסום וכסף על ידי הכפשה של הגברת נתניהו ומשפחת נתניהו. אין סוף לרדיפה, אין סוף לשקרים ואין סוף לרצח האופי".
שרה נתניהו בית ראש הממשלה בנימין נתניהו שפחה ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד