י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סקר: מאמינים לתביעה של עובדת הניקיון החרדית נגד שרה נתניהו?

הקולות נשמעים לכיוונים שונים. החל מאלו שמאמינים לשירה, החרדית שתובעת את שרה נתניהו, ואלו שחושבים שיש כאן הגזמה ואף תכנון מכוון • ואתם, מה דעתכם? כנסו וענו על הסקר של 'לובי נשי'

pixabay
pixabay



בסוף השבוע האחרון התפרסם דבר תביעה של עובדת ניקיון חרדית, נגד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. לטענתה היא עברה מסכת של התעללות במעון ראש הממשלה בירושלים, בעת שהועסקה שם כעובדת ניקיון. בדבריה שהתפרסמו ב"ידיעות אחרונות", אמרה: "מעולם לא דמיינתי לעצמי שאיאלץ לעבור מסכת התעללויות כמו זו שעברתי במעון ראש הממשלה על ידי הגברת שרה נתניהו. נכנסתי למעון רה"מ כאישה מאושרת, חייכנית, בריאה, שכל רצונה היה להשתכר בכבוד ולפרנס את משפחתה, ויצאתי ממנו שבר כלי, מדוכאת, עצובה, חסרת כוחות, בקושי מתפקדת, סובלת מחרדות ומסיוטים שממשיכים ללוות אותי כל לילה".

התביעה הדרמטית על התביעה עושה גלים ברשת החברתית, בקבוצות הווצאפ השונות ומטבע הדברים מדוברת בחברה החרדית. זמן קצרצר לאחר פרסום התביעה, החלו כבר ניסיונות להכפיש את שירה. בן משפחתה שהתראיין ל'בחדרי חרדים' אמר: "אין אצלנו פוליטיקה במשפחה, אנחנו חרדים לגמרי, לא יכולים למצוא עלינו שום דבר שלילי, אפילו פסיק". על התובעת אמר ל"בחדרי חרדים כי "הלוואי שכולם יהיו כמוה, אישה צדיקה עם מטפחת ראש, בעלה אברך שלומד כל היום בכולל. לא יכולים להשמיץ אותם ולא יכולים לפגוע בהם".

אנחנו ב'לובי נשי' שוחחנו עם כמה אנשים חרדים שעוסקים בתחום הניקיון, במטרה להבין מהי הרוח הנושבת בקהל למקרא דבר התביעה.

"זה יותר מדי מזעזע בשביל להאמין שזה אמתי", אומר מ. חרדי שמנהל חברת ניקיון. "בכל מקרה אין אצלי כאלו דברים בשום צורה ואפילו לא קרובים. מה שהכי מוזר זה לקרוא שמדובר בחרדית שאין לה אינטרנט ורדיו, אבל ההתנהלות שלה וקבלת הכללים וכו', היתה דרך המייל. סודק את האמינות".

"בכל מקום עבודה יש דרישות", אומרת ר'. "עבדתי במקום עבודה שדרש שאגיע לעבוד רק עם מטפחת וכיבדתי את הבקשה שלהם. במקום אחר לא קיבלו אותי לעבודה כי הלכתי עם פאה לא כשרה. אלו התנאים לעבודה. לפני שמגיעים למקום עבודה, עוד בשלב הראיון אומרים את הדברים האלו והיא יכולה היתה לקום וללכת לפני שנכנסה לטירוף הזה – לדבריה".

הדעות והקולות נשמעים לכאן ולכאן. אנשים שחושבים כי יש כאן הגזמה ואף כוונה תחילה, ויש המאמינים לכל מילה של שירה, לפחות עד שאולי יתברר אחרת.

בינתיים אנו מזמינים אתכם להשאיר כאן את דעתכם בסקר של 'לובי נשי'. מאמינים או לא מאמינים?




שרה נתניהו עובדת ניקיון תביעה שפחה בית ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד