י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סערת הקלטות דרעי: הוגשה תלונה נגד מקורבו של הגרש"מ עמאר

פרסום ראשון: פעיל ש"ס, הגיש תלונה במשטרה, נגד ניסים אלקסלסי - מקורבו של הגרש"מ עמאר, בטענה שערך האזנת סתר לשיחת השר אריה דרעי והרב יעקב כהן והעביר אותה לפרסום. הפעיל: "השיחה הייתה אישית" אלקסלסי: "להד"ם"

אריה דרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אריה דרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש90



פרסום ראשון: בהמשך לפרסום ההקלטות שבהן נשמע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כשהוא מתבטא בחריפות נגד רבה של ירושלים, הראשל"צ הגרש"מ עמאר, "בחדרי חרדים" חושף כי הערב (שלישי) הוגשה תלונה ראשונה למשטרה, הטוענת כי בוצעו האזנות סתר לכאורה, שהן אלו שהביאו להקלטת שיחת הטלפון בין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, לבין הרב יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת החכמים.

ל"בחדרי חרדים" נודע, כי את התלונה הרשמית למשטרת ישראל הגיש הערב פעיל ש"ס מוכר, בתחנת לב הבירה, נגד ניסים אלקסלסי מקורבו של הגרש"מ עמאר, כאמור, בטענה להאזנת סתר לכאורה, לשיחת דרעי והרב יעקב כהן.

המתלונן טען למשטרה כי הגיע אליו מידע שמי שעומד מאחורי ההקלטה שפורסמה, ואף העביר אותה לידי ערוץ 2, הוא אלקסלסי – ולפיכך הוא מבקש להגיש נגדו תלונה.

המתלונן הוזמן להגיע מחר שוב לתחנת המשטרה למסור פרטים נוספים על תלונתו, כך נודע ל"בחדרי חרדים".

בנוסף, הועלתה טענה כי השיחה לא הוקלטה דרך מכשיר הטלפון, אלא דרך מכשיר הקלטה שהיה בסמוך למכשיר הטלפון שהיה במצב רמקול, כך נודע ל"בחדרי חרדים".

המתלונן אמר הערב ל"בחדרי חרדים": "כאנשי חוק וככאלה שפועלים תמיד במסגרת הצדק והחוק, הרגשתי צורך להגיש את התלונה הזו. על פי הפרסומים השונים, ניסים אלקסלסי יד ימינו של הרב עמאר עומד לכאורה מאחורי הדלפת הקלטת. אם הדברים נכונים - הרי זה עבירה על החוק מכיוון שהשיחה הייתה אישית ולא לפרסום. אני מצפה שמשטרת ישראל תעשה את עבודתה ותמצה את הדין עם העבריין".

קודם לכן הערב, פורסם ב"בחדרי חרדים", כי הרב יעקב כהן פנה באמצעות עורך דינו יוסי ויצמן ל'כל מאן דבעי' בדרישה שלא להשתמש בהקלטת השיחה בינו לבין דרעי, "כל מאן דבעי שפרסם דבר מה מתוכן ההקלטה, נדרש בזאת למחוק לאלתר ממאגר הנתונים את הפרסום החמור בניגוד לדין", כתב ויצמן.

כזכור, אמש, לאחר שאנשיו של דרעי ובראשם הח"כ לשעבר יגאל גואטה תקפו את הרב כהן, וטענו כי הוא זה שהקליט את השיחה עם דרעי ודאג לפרסמה - הגיב הרב כהן ואמר כי אין ידו במעל.

לדברי אנשי ביתו של הרב כהן: "הרב מעולם לא הקליט שיחות טלפון ואף לא יודע איך לעשות זאת. נבדקת אפשרות כי טלפון חלופי ששימש את הרב לפני זמן מה הקליט שיחות באופן אוטומטי, ושמא כשהוחזר למעבדה הוצאו ממנו חומרים באופן פלילי והופצו ע"י גורמים עויינים ומרושעים אשר מנסים במזיד לפגוע בתנועה הקדושה, וגורמים לביזוי תלמידי חכמים ושלוחא דרבנן".

בסיום תגובתו הובהר כי "אנו נגיש תלונה למשטרה בדרישה לחקור את מקור ההקלטה ומדליפה ולמצות עימם את הדין עד תום".

אלקסלסי הכחיש את הדברים ל"בחדרי חרדים" וטען כי אין צורך להגיב עליהם והם מנותקים מהמציאות.









ניסים אלקסלסי משטרת ישראל הרב שלמה עמאר אריה דרעי ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד