י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דרעי מתנצל לראשונה בפני הרב עמאר: "חמור מאד. נפל דבר בישראל" • צפו

השר דרעי מתייחס לראשונה לסערת ההקלטות: "נשברו כל המוסכמות. כל מי שמכיר אותי יודע שבחיים לא פגעתי בכבוד התורה". דרעי גם התנצל בפני ח"כ מרגי ששמו הוזכר בשיחה • מבית הרב עמאר נמסר: "זו לא התנצלות. מעט מידי ומאוחר מידי"

דרעי מתנצל לראשונה בפני הרב עמאר: "חמור מאד. נפל דבר בישראל" • צפו



השר דרעי מתנצל בפני הראש"ל וממשיך את קמפיין התגובה של ש"ס לפרסום הקלטת המביכה בה הוא נשמע בשיחה עם הרב יעקב כהן, על הגר"ש עמאר, בזלזול וחוצפה ובצורה שלא נשמעה בעבר מפוליטיקאי כלפי רבנים.

בפתח ישיבת הסיעה בכנסת, העלה דרעי את הנושא ואף התנצל בפני הרב עמאר אך טרח להדגיש כי הוא "לא אשם" ולמעשה ריכז את עיקר דבריו נגד תופעת ההדלפות של הקלטות משיחות אישיות, ושב לטעון כי בתקופת השיחה - לפני כחמישה חודשים היה ניסיון הפיכה בש"ס, והלחץ הזה הביא אותו לומר את הדברים.

״נפל דבר בישראל. נשברו כל המוסכמות. כל מי שמכיר אותי למעלה מ- 30 שנה בחיים לא פגעתי בכבוד התורה, אצלי זה מעלה ראשונה״.

״ברור לכולכם שהדברים נאמרו בשיחה אישית וע״ז נאמר ׳ארור מכה רעהו בסתר׳, ולמרות זאת בגלל שיצא דרכי תקלה אני מצר על הדברים שנאמרו במיוחד לגאון הרב עמאר שליט״א שהוא אחד מגדולי הרבנים שלנו ובארץ ובעולם.

דרעי גם הכחיש את שהשתמע מההקלטה, כאילו ח"כ מרגי היה שותף לניסיון ההפיכה. ״בגלל ששמו של ח״כ מרגי השתרבב לשיחה שהופצה אני רוצה להבהיר, וגם נפגשתי עמו היום ודיברנו, שבוודאי אני לא חושב שהיה לו חלק בהתארגנות נגד ש״ס ואף הבהרתי לו את הדברים בשיחה אישית בנינו. הלוואי על כל הסיעות - סיעה מאוחדת כמו ש״ס״.

לדברים המלאים - צפו בוידאו



מבית הגרש"מ עמאר נמסר "זה לא התנצלות זה מעט מידי ומאוחר מידי".
אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד