י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פוגרום בלשכת הגיוס - הסיקריקים פיזרו זבל והציתו אש • צפו

עשרות סיקריקים הגיעו הלילה לפתח לשכת הגיוס בירושלים שעה שהיה סגור, פיזרו אשפה בכניסה והציתו אש • לטענת עד ראיה בנוסף לתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים': "הם ניפצו חלונות, הציתו אש במטרה לשרוף את המקום וגם פיזרו זבל" • וידאו

פוגרום בלשכת הגיוס - הסיקריקים פיזרו זבל והציתו אש • צפו
דוד פרלמוטר



סיקריקים שהגיעו הלילה (שלישי) ללשכת גיוס ברחוב רש"י בירושלים, הפכו פח אשפה ענק ומילאו את רחבת הכניסה ללשכה בזבל, הם לקחו צינור מים מהמקום והתיזו אל תוך הלשכה שהיתה סגורה באותה השעה. כך לטענת אחד הנוכחים במקום.



בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים', ניתן לראות כי הוצתה אש מחוץ ללשכה, נופצו חלונות ביתן השמירה והשלט "ברוכים הבאים ללשכת הגיוס ירושלים" בחזית הבנין וכן פוזרה אשפה בכניסה ללשכת הגיוס.

צ' שנכח במקום סיפר ל'בחדרי חרדים' כי "הם הפכו את המקום לחיריה, הסיקריקים ניפצו את החלונות של ביתן השמירה וגם הציתו אש במטרה לשרוף את המקום. השריפה כובתה במהרה על ידי אנשים שהיו במקום". כך לטענתו.

עוד הוא מספר, כי "בנוסף המפגינים הרסו דלתות וציוד". לדבריו הפוגרום נעשה לכאורה כי "המפגינים זעמו על כך שאתמול נעצרה בחורה חרדית בלשכת הגיוס, והגיעו למקום לאחר שאף אחד לא היה במקום, וכילו את זעמם על הציוד והמבנה".

מידי יום מגיעים קומץ סיקריקים להפגין מחוץ ללשכת הגיוס בשעות הפעילות, זאת במטרה לשכנע את החרדים הבאים בשעריה שלא להתגייס חלילה, ולעיתים גם פורצות מהומות כאשר גבר או אישה חרדים נעצרים לאחר שהתגלו כמשתמטים.

צילום: בחדרי חרדים























לשכת הגיוס סיקריקים פוגרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד