י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הכת היקרה בעולם: האם אייפון X שווה את המחיר?

אייפון X אמנם מחדש עם אימוג'יז מונפשים, אבל מבחינה טכנולוגית הוא לא מתקדם יותר מקודמיו הזולים יותר • אז האם כדאי לשלם 3,000 שקל יותר מאשר על אייפון 7 שיצא רק לפני שנה?

אייפון X. צילום: רויטרס
אייפון X. צילום: רויטרס



השבוע יתחיל להימכר בישראל אייפון העשור, שזכה לשם אייפון X. מנכ"ל אפל, טים קוק, הציג לפני כחודשיים את הסמארטפון המתקדם בעולם עליו עמלו אנשי אפל יותר משנה, ובו מספר חידושים טכנולוגיים עם תג המחיר הגבוה ביותר שניתן עד היום לסמארטפון – במחיר התחלתי של 1,000 דולר.

ואולם מלבד הפיצ'ר אנימוג'י (אימוג'י תלת ממדי מותאם אישית, המבוסס על הבעות פנים של המשתמש), את מרבית הטכנולוגיות שמציע המכשיר החדש ראינו כבר במכשירי אנדרואיד אחרים.

אפל ויתרה באייפון X על כפתור הבית ומציגה מסך מקצה לקצה – כפי שהציגו כבר סמסונג במכשירי הגלקסי נוט 8, 8S וה-8S פלוס, פיקסל XL 2 של גוגל, דגם ה-V30 של LG, וואווי מייט 10 פלוס ועוד. כך גם עם טכנולוגיית מסכי ה-OLED שקיימת אצל מתחרות, טעינה אלחוטית, מערך מצלמות חדש: מצלמה אחורית כפולה של 12 מגה פיקסל, ומצלמה קדמית עם יכולת זיהוי פנים ואפשרות צילום חדשה בשם פורטרט.

המכשיר החדש של אפל הוא מכשיר שהמבקרים מהללים וטוענים שהוא הטוב בעולם. לצדו של ה-X השיקה החברה גם את האייפון 8 שמגיע גם הוא עם אותו המעבד, מצלמות לא פחות טובות ובמחיר נמוך ביותר מ-1,000 שקל מהמכשיר החדש יותר. מחירו של האייפון 7 שיצא לפני שנה בלבד צנח לכ-2,800 שקל לדגם ה-128 ג'יגה, והוא לא נופל טכנולוגית מהמכשירים החדשים.
אייפון X אנימוג'י הבעות פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד