י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אולמי 'הדר דימול' שודרגו והתעטרו בכשרות המהודרת של בד"ץ קהילות

בשדרוג האולם מחדש הושקעו מיליוני שקלים * לדברי איש העסקים שלום יוסקוביץ מבעלי 'הדר דימול': "חיפשנו כשרות מהודרת שמקובלת על הרוב, ושהיא בקונצנזוס"

אולמי 'הדר דימול' שודרגו והתעטרו בכשרות המהודרת של בד"ץ קהילות
יח"ץ



אולמי היוקרה "הדר דימול" שעברו לאחרונה לבעלותם של אנשי העסקים שלום יוסקוביץ ואסתי יוסקוביץ, (אין ביניהם קשר משפחתי ) התחדש והתעטר בכשרות המהודרת.

כשרות בד"ץ קהילות נחשבת לאחת הכשרויות המהודרות שיש בישראל וזוכה לקונצנזוס רחב כאשר היא כשמה כן היא, מאגדת את הקהילות האשכנזיות. הכשרות עומדת בראשות הגר"י פישביין רב חסידי גור בפ"ת, הגר"י אפרתי, הגרש"ז גרוסמן רבה של אלעד, הגרח"פ הורביץ רב חסידי בעלזא באשדוד, הגר"צ ויז'ניצר רב חסידי ויז'ניץ באשדוד, הגרפ"ל פאדווה רב חסידי בעלזא בקרית גת, הגרא"נ גוטרמן מרבני גור והגר"א שטרן מדייני אשדוד.

'הדר דימול' הינו מרכז האירועים וכנסים מפואר בישראל. האולם המזכיר במראהו היכל בסגנון אירופי - קלאסי, המעניק אווירה של יוקרה ואריסטוקרטיות.
בפתיחה המחודשת של אולמי הדר דימול הושקעו כ- 3 מיליוני שקלים, בשיפוץ האולם, שדרוגו ומיתוגו מחדש.

איש העסקים שלום יוסקוביץ אומר ל'בחדרי חרדים' עם קבלת הכשרות החדשה כי "מדובר בצעד חשוב ביותר עליו החלטנו עם הפתיחה המחודשת".

לדברי יוסקוביץ "במשך כמה עשורים שאנו בתחום אולמות האירועים. ראינו שיש ביקוש מצד הקהל לכשרות מהודרת, ולכן חיפשנו כשרות מהודרת שמקובלת על כמה שיותר אנשים ושהיא בקונצנזוס. לאחר סקר שערכנו גילינו שהכשרות הטובה והמתאימה ביותר היא כשרות בד"ץ קהילות, ואנו רואים את הציבור מגיב בחיוב לשדרוג הכשרותי".
הדר דימול בדץ קהילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד