י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טס לחו"ל? כך תתאים לך ביטוח נסיעות

מתכנן טיסה לחו"ל? דע כי חשוב להתאים את ביטוח הנסיעות ליעד הטיסה, מטרת הנסיעה וצרכייך האישיים. כל הפרטים בכתבה הבאה

טס לחו"ל? כך תתאים לך ביטוח נסיעות

בבואך לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל אחת הנקודות הקריטיות, היא התאמתו של הביטוח לצרכיך הספציפיים. ביטוח נסיעות עבור בחור צעיר הנוסע להסתופף בחגים בצל רבותיו שבארה"ב אינו דומה לביטוח משפחה הנוסעת לשליחות ארוכת טווח בארגנטינה.

כך לדוגמא, אישה בהריון המעוניינת לטוס לחו"ל, צריכה לדאוג לביטוח מיוחד שיכסה את הסיכון לדוגמא שבלידה מוקדמת. בנוסף, כל נוסע הסובל מבעיה רפואית כלשהי צריך להסדיר לעצמו פוליסה שתותאם באופן ספציפי לפי צרכיו, בהתחשב ברמת הבעיה, סיבוכים אפשריים, אופני הטיפול בה ומורכבות הטיפול.

כחלק מהתאמת הפוליסה לצרכים השונים, יש לקחת בחשבון את היעד אליו אתה נוסע, לדוגמא כאשר מדובר בארה"ב אזי זמינות בתי החולים אמנם גבוהה, אך עלויות הטיפול בהם גבוהות גם כן והן מהיקרות בעולם, כך שיתכן ויידרש כיסוי בסכום גבוה במיוחד.

מומלץ להתייעץ עם סוכן הביטוח שלך מה הביטוח המתאים לך ביותר על מנת שתהיה ערוך לכל מקרה שכזה. בדוק הם צרכיך האישיים, מהן הבעיות שעלולות להתעורר וכיצד ניתן לוודא שהפוליסה מכסה בעיות אלו באופן מלא. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק מול הסוכן את ההתאמה האישית גם לפי יעד הטיסה, בכדי לחשב מה גובה העלויות שעשוי להיווצר ח"ו במקרה של בעיה, ולדאוג שהפוליסה תכסה את העלות במלואה. כמו כן, מי שסובל מבעיה ספציפית, מומלץ לו להתאמץ מעט ולברר אצל אדם אחר הסובל מבעיה דומה ואשר טס לחו"ל בעבר, לגבי הכיסוי הביטוחי המומלץ במקרה שכזה.

לקבלת הצעת מחיר לביטוח נסיעות לחו"ל מחברת מגדל לחץ כאן
מגדל ביטוח נסיעות חו"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד