י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

'מתחם המוחות' של אורנג' • מי הכי חכם? • צפו

בימי הפעילות נהנים המשתתפים ממתחמים שונים של משחקי חשיבה על-גבי מסכי מגע דיגיטאליים, תוך שימוש בטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת ביותר • וידאו וגלריה לצפיה

'מתחם המוחות' של אורנג' •  מי הכי חכם? • צפו
יעקב נחומי



לראשונה בציבור החרדי: בימי חופשת בין הזמנים orange הקימה מתחם מחשבה, משחקים והרצאות לחידוד החשיבה. במסגרת ימי הפעילות, נהנים המשתתפים ממתחמים שונים של משחקי חשיבה על-גבי מסכי מגע דיגיטאליים, תוך שימוש בטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת ביותר, באווירה תורנית ובסביבה הייטקיסטית. במקביל, מתקיימים במסגרת הפעילות הרצאות תורניות מאלפות, מפי טובי המרצים בנושא ניצול משאבי המוח ויכולת פיתוח החשיבה בהם ניחַנו.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק התוכן ומנועי הצמיחה ב-Orange, אומר: "הפעילות הייחודית ש-Orange עורכת הותאמה באופן מיטבי להווייתו של הציבור החרדי. הפעילות שבחרנו הינו בעצם 'פעילות ספורטיבית' למוחות וליכולת החשיבה - בה הם מורגלים בימי שגרה בעת לימוד ושינון דפי הגמרא, כמו גם בימים אלו של חופשת בין הזמנים.

"המיזם תוכנן בקפידה ותכניו הייחודיים גובשו בשיתוף עם רבנים ואנשי חינוך בכירים, שליוו את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. מהלך האירוע עצמו יפוקח על ידי אנשי חינוך".

בכל יום מופעלים שלושה מחזורי פעילות של 3 שעות כל אחד. במהלך כל מחזור, ייהנו כ-500 משתתפים ממגוון משחקי חשיבה דיגיטאליים חכמים ומתקדמים ומתחרות טריוויה קבוצתית, בטכניקה חדישה ומתקדמת. במתחם יוצבו עשרות מסכי מגע דיגיטאליים מתקדמים עם משחקי חשיבה שונים, כאשר לכל משחק יוקצה מתחם בנפרד.

מגוון רחב ועשיר של משחקים דיגיטאליים יוצע למשתתפים, ביניהם: שחמט, דמקה, שבץ-נא, איקס-מיקס רוורסי ועוד. כל משתתף יוכל להתמודד ולנסות את כוחו בכל משחק מול משתתף נוסף. במקביל יתקיים משחק טריוויה קבוצתית, באמצעות עזרים טכנולוגיים מתקדמים, המשרים אווירה תחרותית ומאתגרת בין המשתתפים. שאלות הטריוויה יורכבו מנושאים שונים ומגוונים, ביניהם: היסטוריה יהודית, הלכה, עולם הסלולר ועוד.

הפעילות מתקיימת באולמי כינור דוד, בבני ברק בימים רביעי וחמישי, י"ז וי"ח במנחם-אב (17-18/8) בין השעות: 10:00-20:00. היום הראשון לפעילות היה מיועד ללקוחות Orange בלבד, בכפוף להרשמה מראש בחיוג כוכבית כשר (577*).

היום השני פתוח ללקוחות כל החברות, בכפוף להרשמה בנקודות המכירה של לנדאו תקשורת, משווק מורשה של Orange, הפרושות בכל ריכוזי הציבור החרדי ברחבי הארץ.





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד