י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עוקץ המונית מנתב"ג: 388 שקל לנסיעה של 30 דקות לת"א

נהג מונית בנתב"ג ניצל את תמימותה של התיירת אנה מריה רוקו - וגבה ממנה תעריף גבוה פי שלושה ממחירון המוניות של רשות שדות התעופה

מוניות בנתב"ג. צילום: פלאש 90
מוניות בנתב"ג. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



כמה צריכה לעלות נסיעת מונית מנתב"ג לתל אביב בערב? לפי מחירון המוניות של רשות שדות התעופה נסיעה כזו אמורה להסתכם ב-133 שקלים כולל מזוודה אחת, אבל לפי פוסט פייסבוק שהעלתה אנה מריה רוקו, תיירת שנחתה בנתב"ג לפני כשבוע, נהג מונית בשם מאיר חשב אחרת, וחייב אותה בסכום של 388 שקל לנסיעה של 30 דקות.

לפי צילום הקבלה שהעלתה רוקו בפוסט בפייסבוק היא החלה את הנסיעה ב-16 בנובמבר בשעה 20:18 בערב וסיימה אותה חצי שעה לאחר מכן בשעה 20:48 ועל הנסיעה הזו לטענתה חויבה בסכום המופרז.

מריה רוקו כתבה בפוסט שהעלתה בקבוצת הפייסבוק Secret Tel Aviv, שעם נחיתתה בנתב"ג היא עלתה על מונית לרחוב בלפור בתל אביב, אך הנהג לא הפעיל מונה אלא הקליד את הסכום המופרז באופן ידני. היא לא הבינה זאת בזמן הנסיעה אלא רק אחריה, כאשר סיפרה לחברים שלה על הסכום ששילמה, ואלו הסבירו לה כי היא נפלה קורבן לעוקץ של נהג מונית, שחייב אותה בסכום גבוה פי שלושה מהסכום המקסימלי המותר לפי החוק.

רוקו מתארת בפוסט את המראה של אותו נהג בניסיון למצוא אותו, שכן היא רוצה לפנות למשטרה וגם לרשות שדות התעופה ולהתלונן על שאירע על מנת שמקרים מעין אלו לא יחזרו על עצמם. "הוא היה נהג חוקי. אני רוצה להתלונן עליו כדי שהוא יקבל קנס וכדי שהוא יוזהר לא לעשות את זה לאף אחד אחר", היא כותבת באחת התגובות בפוסט. בין היתר מציעים לה מספר גולשים לפנות למשרד התחבורה ולמועצה לצרכנות עם הקבלה שברשותה כדי לאתר את נהג המונית.

נראה כי החוויה המאכזבת עם ההגעה לישראל לא הצליחה להשפיע על הדעה של רוקו על ישראל. "תודה כולם, גרמתם לי לאהוב את ישראל אפילו יותר עכשיו", כתבה רוקו בתגובה בפוסט לכל המשיבים שהתרעמו על שאירע לה.
נסיעה במונית הונאת תיירת רשות שדות התעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד