י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רבה של ירושלים במתקפה על 'הבית היהודי': "למה הם שותקים? מרגיז אותי נורא"

בראיון ל'בחדרי חרדים', תוקף הגר"א שטרן את 'הבית היהודי' על שתיקתם בנושא חילול השבת הממשלתי, "זה מסעיר אותי. זה נושא שהוא בנפשנו. אני באמת מתפלא מאוד על אנשי 'הבית היהודי' שלא שומעים אותם בגדול, זה לא עסק רק לחרדים"

הרב אריה שטרן. צילום: קובי הר צבי
הרב אריה שטרן. צילום: קובי הר צבי



משבר השבת: רבה של ירושלים הגר"א שטרן תוקף את 'הבית היהודי' בראיון ל'בחדרי חרדים' על שתיקתם בנושא חילול השבת על ידי רכבת ישראל ובסערת המרכולים, "מרגיז אותי נורא, הנושא הזה מסעיר אותי", אומר הגר"א שטרן, "אני דואג לעם ישראל בארץ ישראל על חילולי השבת האלו, זה נושא שהוא בנפשנו. אני באמת מתפלא מאוד על אנשי 'הבית היהודי' שלא שומעים אותם בגדול, זה לא עסק רק לחרדים".

הרב שטרן הוסיף ל"בחדרי חרדים" ותקף את תוצאות ההסכם של ראשי המפלגות החרדיות עם ראש הממשלה נתניהו, "גם החרדים הגיעו ל"הישג" במרכאות, אני צוחק צחוק מר, שיהיה רק מאה חמישים מרכולים ולא מאה וחמישים, זה ממש "הצלה" גדולה לעם ישראל".

לדבריו, "אני מתפלא על כל מי ששותק על הדבר הזה, צריך לעשות יותר רעש גם על המרכולים וגם על חילול השבת וכפי שאמר דווקא ליצמן - שבת לא יכולה להיות יום השיפוצים הלאומי של מדינת ישראל. במקום ששבת תהיה יום מנוחה היא הפכה ליום שיפוצים".

על הרמת הידיים של הח"כים החרדים בנושא המרכולים בתל אביב ועל הכניעה לראש הממשלה נתניהו אמר הגר"א שטרן ל'בחדרי חרדים' כי "תל אביב היא לא עיר הנידחת, נולדתי וגדלתי בתל אביב, להחשיב את תל אביב כעיר הנידחת זה חמור מאוד".

רבה של ירושלים התייחס גם להצעת החוק של ח"כ משה גפני שעברה היום בקריאה טרומית בכנסת ואמר ל'בחדרי חרדים': "התחשבות במסורת ישראל. הרב חיים כץ יחליט על הדברים. זה לא מצחיק בכלל. זה מסעיר אותי נורא, באמת".
מאבק השבת הרב אריה שטרן הבית היהודי מתקפה מסורת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד