י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נתניהו ב'שבע ברכות' של פרוש: "הממשלה הטובה ביותר" • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בצהרים בשמחת השבע ברכות לבנו של סגן שר החינוך מאיר פרוש • נתניהו שהתקבל בשירה ובאהדה גדולה, אמר בדברים שנשא כי "הכל עומד על תילו, כך אני מתרשם. הכל נראה לי יציב, איתן וחזק, בכל מובן אפשרי"

ראש הממשלה בנאומו בשבע ברכות. צילום: אלי סגל
ראש הממשלה בנאומו בשבע ברכות. צילום: אלי סגל



כשברקע משבר השבת, ולקול שירת 'ולבנימין אמר' ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בצהרים (רביעי) בשמחת השבע ברכות לבנו של סגן שר החינוך מאיר פרוש באולמי 'שירת ירושלים' בשכונת גבעת שאול.

יצוין כי הגעתו של נתניהו התעכבה במעט זאת בעקבות אירוע קריסת התקרה שאירע באולם בו התקיימה השמחה. לבסוף הובאו למקום האישורים המיוחלים וראש הממשלה הופיע בפתח. בנאומו התייחס נתניהו גם לכך.

בעת השתתפותו של ראש הממשלה נשאו דברים: סגן השר פרוש, בנו ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין, סגן ראש העיר ירושלים יוסי דייטש ונחמן בנשעיה מראשי עיתון 'המבשר' ויו"ר המזכירות הארצית של ברסלב.

הנואמים הרעיפו שבחים על ראש הממשלה והרחיבו על הקואליציה היציבה עימו למרות במשבר האחרון. גם נתניהו חזר ואמר כי "הממשלה הנוכחית יציבה והיא החזקה והטובה ביותר שהייתה".

"תודה לך ידידי, מאיר. זו שמחה גדולה להיות איתך, עם רעייתך, עם משפחתך, החתן והכלה ומשפחת הכלה, וכמובן - הרבנים, ראשי הערים, חברי הכנסת, והשר יריב לוין שעמל, קשה מאד, למען הממשלה הטובה שלנו, שהיא הממשלה הטובה ביותר שיש במדינת ישראל, ותהיה למדינת ישראל".

"השותפות בינינו היא ארוכת שנים, יותר ארוכה מכפי שנהוג לחשוב, משום שאביך היקר, הרב מנחם פרוש ז"ל, באמת זכר צדיק לברכה. אני זוכר את השיחות המופלאות איתו ואיתך, ושהוא סיפר לי על סבי ז"ל, הרב נתן זליקובסקי נתניהו".



"השותפות היא עמוקה, והרעיון היהודי, הרעיון הלאומי ומורשת ישראל. אלה לא דברים שנאמרים מן השפה אל החוץ, אלה דברים אמיתיים, והם נבחנים, כמו כל דבר אמיתי, בימי סגריר, בימי סער ובימי מבחן, כשאנחנו צריכים לעמוד על ערכי הנצח של עם ישראל ולשמור על ארצנו הקדושה. כך אנחנו עושים יחד".

"מאיר, אתה היית כבר סגן שר השיכון, זכור לך?". פרוש מגיב: "סגנך", ונתניהו ממשיך: "רציתי להגיד לך: מי היה שר השיכון, אבל גם את זה אתה זוכר". פרוש לנתניהו: "בישובים זוכרים אותך", ונתניהו משיב בחיוך: "גם אותך".

נתניהו ממשיך: "לכן השותפות הזו היא עמוקה, והיא ארוכה, והיא תימשך גם בעתיד. אני רוצה לברך אותך ואת שבט פרוש המתרחב - אני שמח תמיד בשמחתכם, ואני שמח שהכל עומד על תילו, כך אני מתרשם. הכל נראה לי יציב, איתן וחזק, בכל מובן אפשרי".

ראש הממשלה חותם: "אני מודה לך על ההזמנה היקרה הזו, ועל הזכות להוסיף את הברכה שלי לשבע הברכות. מזל טוב לכם. מזל טוב מקרב לב, ידיד יקר וחבר נאמן. תודה רבה".
מאיר פרוש בנימין נתניהו שבע ברכות לבנימין אמר סגן השר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד