י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האנטישמיות חוזרת לגרמניה והיהודים פוחדים

יהודי העיר בוכום בגרמניה סובלים מרדיפות של המוסלמים והודיעו כי לא יחבשו כיפות בפומבי: "השלטונות לא מתייחסים"

צילום: נתי שוחט, פלאש90
צילום: נתי שוחט, פלאש90



היסטוריה חוזרת: יהודים בגרמניה מפסיקים לחבוש כיפה בגלל התקפות של מוסלמים.

חברי הקהילה היהודית הקטנה בעיר בוכום שבמערב גרמניה, הודיעו כי לא יחבשו עוד כיפות בפומבי, בגלל תקיפות שהם חווים מצעירים מוסלמים, כך מדווח האתר ג'רוזלם פוסט.

הרב אברהם קופר, חבר במרכז שמעון ויזנטל, אמר אתמול (שלישי) כי "הגרמנים, יותר מכל עם אחר באירופה, צריכים להבין מה שמתחיל עם היהודים לא נגמר עם היהודים, כאשר העליתי את הנושא של המהגרים המוסלמים עם שר המשפטים הגרמני, נאמר לי כי הנושא יטופל, ושהרשויות עושות מאמצים לשלב את המהגרים החדשים בערכים הגרמניים".

הוא הוסיף כי "לשלטונות גרמניה, ולמנהגי הכנסיות ולארגונים הלא ממשלתיים יש מחויבות מוסרית להבטיח שיהודים גרמנים במאה ה-21 לעולם לא יצטרכו להסתיר את הזהויות היהודיות שלהם ברחובות גרמניה".

הרב קופר הוסיף ואמר כי הוא לא שמע על שום מאמץ של הממשלה לטפל באנטישמיות בקרב קהילות מוסלמיות מאז פגישתו עם שר המשפטים לפני שלוש שנים.

ערוץ החדשות "רדיו בוכום" דיווח כי נציג הקהילה אמר שחברי הקהילה יפסיקו ללבוש כיפות בציבור משום שהם מתמודדים באופן קבוע עם עלבונות ברחובות הציבוריים כאשר הם מזוהים כיהודים.

העיר בוכום היא עיר תעשייתית עם אוכלוסייה של כמעט 365,000. הקהילה היהודית של בוכום, הכוללת את העיירות הרן והאטן, מונה למעלה מ -1,000 איש.
אנטישמיות מוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד