ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

חדרי בריחה של רשת אסקייפ רום בילוי מהנה לכל המשפחה

מחפשים חוויה משפחתית? יציאה משותפת עם האחים או בני הדודים? חדרי הבריחה הפכו יותר ויותר פופולאריים בקרב בני משפחה שמחפשים איכות והנאה. אסקייפ רום תספק לכם את החוויה הטובה שלא תשכחו מהר

חדרי בריחה של רשת אסקייפ רום בילוי מהנה לכל המשפחה
לא לגעת



חדרי בריחה הפכו בשנים האחרונות לאחד הבילויים המועדפים על משפחות. אם חיפשתם לבלות זמן איכות עם בני משפחה, תיהנו במתחמי הבריחה של רשת הבריחה הגדולה בישראל – אסקייפ רום - ממגוון משימות אתגריות, חידות מורכבות ותעלומות מסתוריות.

המטרה בחדרי בריחה היא לצאת מהחדר ולפתור את החידות השונות לאחר שהתמודדתם עם המשימה תוך 60 דקות בלבד.

מסע משפחתי בלתי שגרתי

יתרון בולט בחדרי בריחה הוא שמדובר בפעילות המתאימה הן לילדים צעירים והן לבני נוער וכמובן, להוריהם. יתרה מכך, לפעילות בחדרי בריחה תרומה רבה לגיבוש המשפחתי: ראשית, זו הזדמנות להעביר ביחד שעת איכות סביב מטרה משותפת. שנית, חדר בריחה הוא המקום לאחד כוחות בנוגע לפתרון והתמודדות עם משימות מלהיבות באווירה גדושת אנרגיות.

חדרי בריחה מעודדים חשיבה יצירתית "מחוץ לקופסה" ומפתחים את המיומנויות הקוגניטיביות, תומכים בביטחון ובדימוי העצמי של כל משתתף ומלמדים את השחקנים להקשיב זה לזה ולהירתם יחד להצלחת המשימה.

מדובר בחוויה שמנתקת מהשגרה העמוסה ומאפשרת להרגיש "כמו בסרט", להיכנס לנעליהן של דמויות מיוחדות ולצאת להרפתקאות יוצאות דופן.

משתתפים בסרט מתח

רשת אסקייפ מונה סניפים בפריסה ארצית, ביניהם סניף שומר שבת בירושלים. חדר בריחה זה בשם "שוד המאה" מציע לכם להיכנס לנעליהם של כנופיה העומדת לשדוד מדען אשר קיבל פרס כספי עצום. המדען אינו בביתו ולכם יש שעה בדיוק על מנת למצוא את הכסף ולצאת מהחדר חופשיים ועשירים, כאשר בחלל יש מלכודות והפתעות בלתי צפויות שהמדען הטמין למי שינסה לשדוד ממנו את הפרס הכספי.

בעיר אשקלון תוכלו לצאת למסע בעקבות פירמידת אבן קסומה בעלת כוחות מיסטיים שנשמרת על ידי שבט עתיק שחי באמזונס. לרוע המזל, השבט כלא אתכם בשבי ויש לכם שעה בלבד להימלט ולאתר את האבן הסודית כאשר בני השבט יצאו לצוד. חדר נוסף באשקלון הוא חדר בריחה אטלנטיס שלוקח את המשתתפים למסע במצולות, באותה עיר מסתורית ששקעה על כל תושביה ואוצרותיה. לאחרונה התגלו מגילות עתיקות ומפות על מיקומה של אטלנטיס מול חופי אשקלון ולכם יש הזדמנות חד פעמית להצטרף לחוקרים שמחפשים את העיר המסתורית ועוברים הרפתקאות שונות במעמקי האוקיינוס.

בריחה מאתגרת או מקלט סודי – אתם בוחרים

בבאר שבע, בירת הנגב, כולל מתחם אסקייפ רום שני חדרי בריחה קונספטואליים: האחד מציג בפני המשתפים את העולם בעתיד, בתחילתה של מלחמת עולם שלישית, כאשר עליכם לאתר מקלט סודי בו תוכלו למצוא מחסה ולהינצל מפני מתקפה גרעינית. החדר השני מעמיד אתכם נאשמים בפשע אותו לא בצעתם והחלטתם להצטרף לאסירים שמתכננים לברוח מבית הסוהר השמור ביותר בישראל ויש לכם 60 דקות בלבבד להוציא את התוכנית לפעול כנגד כל הסיכויים.

חדרי בריחה מתאימים לאירועים מיוחדים כמו ימי הולדת או פשוט כשמעוניינים בבילוי משפחתי עם ערך מוסף. יש להזמין מראש חדר בריחה לפי מספר השחקנים בדרגת הקושי המבוקשת. מובטחת לכם הנאה רבה.

חשוב לזכור, ככל שכמות השחקנים עולה - העלות לשחקן במשחק יורדת.

לא בטוחים איזה חדר מתאים, יש לכם שאלות בנושאים שונים- דברו איתנו:

טלפון לשירות לקוחות: 079-932-22-24

אתר: https://www.escaperoom.co.il/

אסקייפ רום חדר בריחה בילוי משפחתי זמן איכות משפחתי כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד