י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ישיבה דיווחה למשטרה: חשוד מטריד בחורים בטלפון

המשטרה עצרה בשבוע שעבר בשכונת סנהדריה בירושלים, חשוד שהגיע לפגוש בחורי ישיבה צעירים אחר שהטריד אותם בשיחות טלפון עם תכני תועבה. רב בישיבה העביר תלונה למשטרה וסייע בלכידתו

טלפון ציבורי. צילום אילוסטרציה: פלאש 90
טלפון ציבורי. צילום אילוסטרציה: פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: אדם בשנות ה-30 לחייו, הלבוש כחרדי, נעצר בחשד כי לאחר שקיים איתם שיחות אסורות, התכוון להפגש איתם. בעל תפקיד תורני בישיבה העביר דיווח למשטרה. בית המשפט שחרר את החשוד למעצר בית.

מדובר בתושב אחד היישובים החרדים בבנימין, אשר נעצר בשכונת סנהדריה בירושלים, אחר תיאום בין הישיבה למשטרה. הוא נעצר בחשד שהגיע למקום במטרה להפגש עם תלמידי ישיבה קטינים - על רקע אסור.

הסיפור החל כשבסוף השבוע התקבל במוקד המשטרה דיווח מבעל תפקיד תורני בישיבה בשכונת סנהדריה, לפיו שניים מתלמידיו דיווחו לו כי במשך מספר פעמים יוצר עמם קשר טלפוני גבר המנהל עמם שיחות בעלות אופי אסור. הם הוסיפו וסיפרו כי בכוונתו להגיע לשכונתם על מנת להיפגש עמם.

בעקבות הדיווח, נערכו השוטרים בפעילות מבצעית מתוכננת שמטרתה למנוע ולסכל פגיעה בקטינים, במהלכה הגיעו השוטרים למקום אליו ביקש החשוד מהקטינים להגיע, על מנת להיפגש עמו. השוטרים איתרו את החשוד ועצרו אותו.

החשוד בן 34, הובא לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד להטרדה באמצעות מתקן בזק ומעשה אסור. במקביל הועבר דיווח לגורמי טיפול. מהחקירה עולה, כי על פי החשד, יצר החשוד קשר טלפוני עם הקטינים, במהלכו ניהל עמם שיחות תועבה, עד לכדי בקשתו להיפגש עמם, עפ"י החשד במטרה לממש כוונותיו ושיחותיהם וזאת על אף שידע כי מדובר בקטינים.

אמש, הובא החשוד בפני בית המשפט, ששחרר אותו למעצר בית ובתנאים מגבילים נוספים.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים שכונת סנהדריה משטרת ישראל רב ישיבה ישיבה קטנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד