י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בנק הפועלים זכה בפרס "בנק השנה בישראל לשנת 2017" מטעם המגזין היוקרתי The Banker

מו"ל המגזין : "הזכייה היא עדות להנהלה חזקה ולאסטרטגיה עסקית נכונה של בנק הפועלים" & הפרס נחשב ליוקרתי מאוד ומוערך בענף הבנקאות העולמי & מנכ"ל הבנק, אריק פינטו: "הזכייה - הכרה בינלאומית בכך שהפועלים הוא הבנק המוביל בישראל, בזכות האסטרטגיה של 'אישי, אנושי וטכנולוגי', המסירות של עובדינו ומנהלינו והנאמנות של לקוחותינו

בנק הפועלים זכה בפרס "בנק השנה בישראל לשנת 2017"  מטעם המגזין היוקרתי The Banker
פועלים



בנק הפועלים הוא הזוכה בפרס "בנק השנה בישראל לשנת 2017" מטעם מגזין הבנקאות היוקרתי The Banker, המשתייך לקבוצת Financial Times. במכתב לבנק הפועלים מטעם מו"ל "The Banker", ג'יימס ניומן, ומו"ל קבוצת "Financial Times", אנגוס קאשלי, נאמר: "מטרת תוכנית הפרסים היא להביע הוקרה למצוינות בקהילת הבנקאות העולמית. חבר השופטים של "The Banker" קבע כי בנק הפועלים השיג את ההתקדמות הגדולה ביותר ב-12 החודשים האחרונים, והתקדמות זו מוצאת את ביטויה לא רק בנתונים הפיננסיים הטובים של הבנק, כי אם גם במגוון הרחב של היוזמת שנקט הבנק במהלך השנה החולפת. "הזכייה בפרס מטעם "The Banker", כתב-העת הוותיק ביותר בעולם לענייני בנקאות ופיננסים, היא עדות להנהלה חזקה ולאסטרטגיה עסקית נכונה של בנק הפועלים".

יותר מאלף בנקים מ-120 מדינות הגישו את מועמדותם לתחרות "הבנק הטוב ביותר לשנת 2017" מטעם The Banker. רק בנק אחד בכל מדינה זכה בפרס היוקרתי והמוערך.

נציגי בנק הפועלים הוזמנו לארוחת-ערב חגיגית בלונדון ב-29 בנובמבר, בה חולקו הפרסים לבנקים הזוכים. מנכ"ל בנק הפועלים, מר אריק פינטו, אמר: "הזכייה בתואר 'הבנק הטוב ביותר בישראל לשנת 2017' מטעם המגזין החשוב 'The Banker' מהווה הכרה בינלאומית בביצועים, ביכולות ובחדשנות של בנק הפועלים, והיא מצטרפת לשורה של פרסים ותארים בהם זכה הבנק בשנים האחרונות, בזכות אסטרטגיית 'אישי, אנושי וטכנולוגי', בזכות הכישורים והמסירות של עובדי ומנהלי הבנק ונאמנותם של לקוחותינו. בזכות כל אלה, בנק הפועלים הוא הבנק המוביל בישראל, והוא מוכר ככזה גם ע"י הקהילה הפיננסית העולמית".

פרס "בנק השנה" של The Banker נחשב לאחד הפרסים היוקרתיים ביותר בענף הבנקאות העולמי. הפרס מוענק על בסיס נתונים המתקבלים מבנקים ברחבי העולם ומנותחים על ידי מומחי המגזין. בנוסף לתוצאות העסקיות מתחשב המגזין, בעת ההחלטה לגבי מקבל הפרס, בשיקולים כגון האסטרטגיה של הבנק, כיווני הצמיחה, יוזמות לשיפור התשואה, אימוץ ויישום של טכנולוגיות מתקדמות וכיו"ב.
בנק הפועלים The Banker

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד