י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ח"כ מ'הבית היהודי' מגיבה לסערה שעוררה: "אתרי רכילות פושעת חרדיים"

לאחר שעוררה סערה, בשל השתתפותה בתור אישה דתייה בכנס עיתונאי בשבת בו דיברה אל תוך מיקרופון, הבוקר היא מגיבה בשידור וטוענת כי "ברוך ה' יראת השמיים שלי מעל ומעבר"

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



חברת הכנסת שולי מועלם - יו"ר סיעת 'הבית היהודי', התראיינה הבוקר ל'גל"צ' והתייחסה לסערה סביב השתתפותה בשבת האחרונה בכנס 'שיחה עיתונאית' באילת, שם דיברה על נושאים פוליטיים, למיקרופון שאושר על ידי מכון 'צומת'.

"נעשו בירורים הלכתיים. ברוב הפעמים שאנו משתתפים בשבתות עיון ומקומות שונים, אין ולא צריך מיקרופונים צריך לזרום עם זה", אמרה מועלם ב'גל"צ'.

בהמשך הראיון תקפה מועלם את אתרי החדשות החרדים: "הנה עוד משהו מהעולם החרדי, כי מי שהעיר והעלה לסדר היום את השימוש שלי במיקרופון של 'צומת' בשבת - אלו אתרי רכילות פושעת חרדיים. היה להם חשוב להגיד שהנה עוד אחד מהבית של הגויים הגיע. ברוך ה' יראת השמיים שלי מעל ומעבר".



שולי מועלם-רפאלי בכנסת. צילום: פלאש 90צילום: שולי מועלם-רפאלי בכנסת. צילום: פלאש 90
שולי מועלם-רפאלי בכנסת. צילום: פלאש 90


כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חברת הכנסת הדתייה שולי מועלם רפאלי, השתתפה בשבת האחרונה בכנס 'שיחת עיתונאית' באילת – והתראיינה אצל העיתונאי אטילה שומפלבי.

שומפלבי צייץ בחשבונו האישי בטוויטר - בשבת, ציטוט מדברים שאמרה ח"כ מועלם בכנס, על חקירות ראש הממשלה ו'חוק ההמלצות', וצירף תמונה של מועלם-רפאלי כשהיא מדברת אל תוך מיקרופון. כל זה כאמור בצהרי השבת.

במענה לשאלת גולשים ברשת החברתית, כיצד היא מדברת במיקרופון בשבת – הסביר שומפלבי כי מועלם שוחחה עם מיקרופון שנוצר על ידי מכון 'צומת' – המותר בשבת.

הראיון של מועלם בעיצומה של השבת אל תוך מיקרופון עורר סערה רבה, וגרר שיח רב ברשתות החברתיות. הרב בנימין חותה, הגיב בחריפות לדברים, ואמר: "זה איסור חמור, גם מפני זילותא דשבת". והוסיף כי גם בדיעבד זה אסור ובדיעבד יש הרבה מקום בגיהנום.
שולי מועלם מיקרופון בשבת חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד