י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נתניהו ברכב: "אוסיף בהמשך היום על י-ם" • צפו

ראש הממשלה העלה לחשבון הפייסבוק שלו סרטון שתועד באופן נדיר ברכב השרד שלו תוך כדי נסיעה לכנסת • נתניהו סיפר על תחילת סדר יומו ולאן פניו מועדות כעת, וגם רמז משהו בעניין הכרזת טראמפ הערב • צפו

נתניהו ברכב: "אוסיף בהמשך היום על י-ם" • צפו
צילומסך מתוך פייסבוק



בדרכו למשכן הכנסת, צילם ראש הממשלה בנימין נתניהו סרטון תוך כדי נסיעה ופרסם אותו לגולשיו ברשת החברתית. נתניהו התייחס לחוק הלאום ולדיפלומטיה הישראלית, וגם רמז על ההכרזה הצפויה של הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ על ירושלים כבירת ישראל.



"התחלתי את הבוקר כאן במלון וולדרוף אסטוריה בירושלים, בכנס של דיפלומטים שלל העיתון ג'רוזלם פוסט", סיפר נתניהו, "החברה שלי כתבו נאום יפה, אבל אתם יודעים זה לא בשבילי, אני אוהב לדבר חופשי, אז זרקתי את הנאום הצידה, עליתי על הבמה, הסתובבתי קצת עם המיקרופון והראתי כמה שקפים שמציגים את ההישגים הכבירים של הדיפלומטיה הישראלית. יש פה פריחה עולמית ויכולים לראות שהדיפלומטים האלו הכירו את זה ורצו להיות חלק מזה".

נתניהו הוסיף: "אמרתי להם שאם מישהו שם לא ברשימה שיבוא אלי, כי אני גם שר החוץ".

"עכשיו אנחנו נוסעים לכנסת, יש לנו ברוך ה' עבודה שם, ואחד מהדברים שאני הולך לעשות זה לכנס ישיבה כדי לקדם את חוק הלאום, חוק נורא חשוב למדינת ישראל, ובכלל, הזהות ההיסטורית הלאומית שלנו - מקבלת ביטויים חשובים בכל יום אבל במיוחד ביום זה".

לסיום אמר ראש הממשלה, "כמובן יהיה לי משהו להוסיף לזה בהמשך היום בנושא שקשור בירושלים...", רמז ראש הממשלה על הכרזת הנשיא האמריקאי טראמפ על הכרה בירושלים כבירת ישראל.
דונלד טראמפ בנימין נתניהו נסיעה ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד