י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

משפחה לאבא נכה מתחננת: "עזרו לנו להתאים את הבית לצרכיו"

טובה, אם חרשת ועיוורת בעיין אחת לחמישה ילדים קטנים מתחננת: "לבעלי כרתו את שתי הרגלים, אין לו איך להתנייד אפילו לשירותים בבית, כל התניידות הכי קטנה היא פשוט עינויים בשביל כל המשפחה. אני כבר לא מסוגלת יותר, עזרו לנו להתאים את הבית לצרכיו, אני קורסת"

כיסא גלגלים, צילום: פלאש 90
כיסא גלגלים, צילום: פלאש 90



מקרה קשה הגיע לקופת העיר בימים האחרונים, משפחת בת שבעה נפשות שאביהם כרות רגליים ומטופל דיאליזה ואימם חירשת ועיוורת בעין אחת קורסת תחת הנטל הכלכלי ומבקשת את עזרתכם.

וכך מספרת האמא: שמי טובה כהן. לבעלי יש מקרה חמור מאוד של סוכרת, הוא איבד את שני רגליו עקב זיהומים איומים, הוא עבר ניתוח לב פתוח, אנחנו נמצאים בבית החולים שלוש פעמים בשבוע, כל שבוע, בשביל הדיאליזה שלו. אני חירשת ועיוורת בעין אחת.

באמת שאין לנו חיים. אנחנו כל הזמן הולכים לבית החולים, הבית שלנו אינו מתאים לכיסא הגלגלים של בעלי. המעברים צרים מכדי שיוכל לעבור. אז הוא חי על מיטה בסלון. הוא לעולם לא יוכל לעזוב. הוא לא יכול ללכת לחדר השינה לשכב, הוא אפילו לא יכול להשתמש בשירותים.

זה משפיל וכואב בשבילו, אין לנו פרטיות, אין כבוד. אנחנו זקוקים נואשות לבית שמתאים לצרכיו.

יש לנו 5 ילדים. אחד מהם מתחתן בעוד חודשיים. אין שום דרך שנוכל לתת לה את מה שהיא צריכה, גם הילדים המסכנים שלנו סבלו כל כך הרבה מכל זה. בעלי היה תומך בנו, אבל הוא לא יכול לעבוד ככה.

אנחנו צריכים לגייס 120,000 $ בהקדם האפשרי כדי שנוכל לעבור לבית שנגיש לכיסא גלגלים, כך שבעלי לא צריך לחיות בסלון שלנו ויוכל ללכת לחדר השינה ושירותים. בשבילנו ועל הילדים שלנו. זה יהיה חלום שיתגשם.

בבקשה, בבקשה, אנחנו מתחננים.

בכדי לתרום תוכלו להיכנס לאתר קופת העיר או להתקשר לטלפון 1800-39-47-47. ע"פ אתר קופת העיר עד לרגע כתיבת שורות אלו גויסוי 102,171 שקלים מתוך 180,000.
צדקה סכרת קופת העיר תרומה נכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד